November 5, 2001
CoLiC wrote: [quote=Arny]Fattar fortfarande inte. Vad menar du med "vi"?
Jisses 🙄 Vad tror du? Människor kanske? Vad går människor på som mummlar när det är dött och som uppenbarligen ligger på marken!?
Jag gissar på löv :bok:
Jag vill inte låta som en pascifist :gunsfire: :bash: men vi har alltså löven? Trodde de fanns i Guds fria natur tillgängliga för alla och att ingen ägde dom. Låter ju fint iaf. Dessutom anser jag inte att löv mummlar. De kanske mera krasar/frasar.
January 17, 2002
Arny wrote: [quote=CoLiC][quote=Arny]Fattar fortfarande inte. Vad menar du med "vi"?
Jisses 🙄 Vad tror du? Människor kanske? Vad går människor på som mummlar när det är dött och som uppenbarligen ligger på marken!?
Jag vill inte låta som en pascifist :gunsfire: :bash: men vi har alltså löven? Trodde de fanns i Guds fria natur tillgängliga för alla och att ingen ägde dom. Låter ju fint iaf. Dessutom anser jag inte att löv mummlar. De kanske mera krasar/frasar.
Vyssan lull koka kittelen full
November 5, 2001
CoLiC wrote: [quote=Arny][quote=CoLiC][quote=Arny]Fattar fortfarande inte. Vad menar du med "vi"?
Vyssan lull koka kittelen full
Nu somnar jag snart...
February 12, 2003
Ne nu går jag och lägger mig, inte så aktivt här! Klockan e kanske mycket hmm *halunicationer*. Vad var frågan nu igen? Varför finns det inga hamburgare i polen? Hmmm him jah frågan var nog inte så ändå......eller va den det.............Kommer snart............¿ va f*n hände med det frågetecknet eller ser jag i syne hmmm behöver nog sova lite....
Var mitt svar rättt eller¿ Men ett sån igen.......nu måste jag lägga mig? Ja rätt¿ eller inte F*N,,,, aja häjdå1 Där rök stavninggen ochkså!
Edit! sorrry det blev en tiill jahg tarr borte det imörrn! Eller iddag blir det ju!
January 17, 2002
Slartibartfast wrote: [quote=CoLiC]Wohoo! Okej, här kommer en svår en!
The beginning of eternity
The end of time and space
The beginning of every end,
And the end of every place.Vad är det? :bgrin:
Den var lätt, bokstaven E :bgrin:
Antingen har du något som vi andra har eller så kollade du upp den där :eye:
Aja, rätt var det iaf, din tur!
August 15, 2002
CoLiC wrote: [quote=Slartibartfast][quote=CoLiC]Wohoo! Okej, här kommer en svår en!
The beginning of eternity
The end of time and space
The beginning of every end,
And the end of every place.Vad är det? :bgrin:
Den var lätt, bokstaven E :bgrin:
Antingen har du något som vi andra har eller så kollade du upp den där :eye:
Aja, rätt var det iaf, din tur!
Man lär sig hur man skall läsa gåtorna då man hållit på en tid.
Sen hjälper det ju lite att man läst några hundra gåtor för att hitta nån bra som man kan skriva här...
gåta:
En man gick i en öken. Det var vindstilla och det regnade inte. Ändå såg han inga fotspår då han såg bakåt... hur kan det komma sig?
ps. mannen var inte blind
July 19, 2002
Slartibartfast wrote: [quote=x-per]Slarti kom nu!!!
Misströsta icke jag har återvänt
Jerry wrote: Det var en stenöken.
Han hade en svans som sopade igen spåren efter honom.
Han drömde bara.
Han gick baklänges.
Välj och vraka! 🙂
Att han gick baklänges var svaret jag tänkte på
men kolla här om han hade gått på händerna så hade han ju inte lämnat några fotspår, så det måste ju vara rätt också....please...
1 Guest(s)