October 20, 2001
Va ju sketa enkelt juh... Skit i kådisen å skit i bävern å, de är bara åt trycka på i det anala hålet... 😛
Du sa ju "sex" och det heter ju faktiskt "anal sex" så...
TELL me in wrong!
Kollade just igen på gåtan och du skrev ju att dom har olika "könsjuktomar" och så vitt jag vet kallas det jag syftade på inte för kön 😮
September 13, 2002
Vecna wrote: Va ju sketa enkelt juh... Skit i kådisen å skit i bävern å, de är bara åt trycka på i det anala hålet... 😛
TELL me in wrong!
Kollade just igen på gåtan och du skrev ju att dom har olika "könsjuktomar" och så vitt jag vet kallas det jag syftade på inte för kön 😮
om man tar alla i bajjan så behövs inga fegishattar
October 20, 2001
heimdal wrote: [quote=Vecna]Va ju sketa enkelt juh... Skit i kådisen å skit i bävern å, de är bara åt trycka på i det anala hålet... 😛
TELL me in wrong!
om man tar alla i bajjan så behövs inga fegishattar
Jag såg ingenstanns att det stog att man va tvungen att köra bävern 😮
Men visst vill man bli av med dom så släng på dom då men den sista får du ta utan eller återanvända en 😛
Behövs å behövs... kan faktiskt va ide ibland, ur renlighetssynpunk tänkte jag på 😀
June 18, 2001
Jaha...hm...jaja...
En kvinna - lite snål, lite snuskig - samlar på fimpar. Av tobaken i dessa fimpar rullar hon egna cigaretter, vilket är ganska lönande eftersom hon får ihop till en cigarett av sju fimpar. En dag hittar hon totalt 49 fimpar. Hur många hela cigaretter får hon av det?
5 Guest(s)