February 10, 2003
Casy wrote: Va, vad menar du?
Vad försöker du få sagt?
Är din räkning för hög?
Nee,jag vet inte vaför jag betala so höga Räckningen, när de här (Gävle Kommun)inte ens hålla Gatorna i bättre skick. Go detta att förso???
Jävla svårt ibland för mig det här Språket!
So...long....Klaus
January 12, 2004
Smirnoff wrote: [quote=obelix]Har blivit inlåst, i Gävle på tågstationen, i ett tåg pga av "kravaller" när jag gjorde lumpen.
Det blev tom ett par rader om det i tidningen :bgrin:
vart gjorde du lumpen?
gamla I14 eller 🙂
och som vad?
Boden P5.
Vi var på väg upp, och det bidde lite rörigt i Gävle.
October 7, 2002
klaus wrote: [quote=Casy]Va, vad menar du?
Vad försöker du få sagt?
Är din räkning för hög?
Nee,jag vet inte vaför jag betala so höga Räckningen, när de här (Gävle Kommun)inte ens hålla Gatorna i bättre skick. Go detta att förso???
j**la svårt ibland för mig det här Språket!
So...long....Klaus
Also, es ist ja lediglich so daß es nicht Schwedisch ist, die die schwierige Sprache ist. Die Grammatik ist im Schwedischen ganz schön einfacher!
March 14, 2004
TERdON wrote: [quote=klaus][quote=Casy]Va, vad menar du?
Vad försöker du få sagt?
Är din räkning för hög?
j**la svårt ibland för mig det här Språket!
So...long....Klaus
Also, es ist ja lediglich so daß es nicht Schwedisch ist, die die schwierige Sprache ist. Die Grammatik ist im Schwedischen ganz schön einfacher!
Ja es ist.
January 5, 2002
Aber Klaus, warum schreibst du auf Schwedisch? Jeder weiss ja, dass Deutsch der beste Sprache aller Welt ist! Sogar dieser Mann zustimmt, und er sagt auch, dass Deutschland das Land der Helden und die Ehre ist! Zustimmst du nicht? 😉
Jetzt werde ich eine Flasche Whisky trinken und wichsen mich unbewusst bis ein Bild von Friedrich der Grosse. Tschüss!
1 Guest(s)