April 4, 2003
April 4, 2003
April 4, 2003
February 12, 2002
Coore wrote: Hur lyckas människor? jag får då aldrig virus eller något... iofs är min dator ganska säker... men det borde alla andras oxå vara... ajja...
Jag brukar faktiskt aldrig heller få virus. körde utan brandvägg eller virusprogram bara min egen erfarenhet,skill och då det faktum att jag är den utvalde/(the one) tills jag fick MS-blaster(villket var det första "allvarliga" "virus" jag hittat på min dator) då installera jag NOD 32 (som förövrigt är ett riktigt bra virusprogram som kräver väldigt lite av datorn så du kan använda det till annat)+(Iofs så tror jag inte att NOD 32 eller nått annat virusprogram för den delen kunde stoppa MS-blaster när det komm ut 🙄 )
(Har använt datorer och internett sen jag föll ut ur livmodern... Nästan 😀 )
February 12, 2002
mrfilen wrote: min persondatorer lärare har fått det också. När han öppnade den så var det en massa kryptiska tecken och längst ned stod det typ "September 11...Be Prepared". Filen var också skapad den 11:e september...några kommentar?
Skit att jag togbort den igen nyss då. Men den kommer väl tillbaka. Den har gjort det ett par gånger... 🙄
Nja i år så hände det ju inget men de kanske tänker göra nått riktigt hämskt nästa år?! :cy: Slå ut hela Internet eller varför inte slå ut all stöm eller elektonik i världen med en jätte EMP kanon. Vem vet vad de utvecklar där borta? :cy:
"De" tog ju på sig ansvaret för strömavbrottet i NY i sommras x2
April 4, 2003
DoN wrote: låter riktigt skummt. Vad händer om man föröker öppna den?
jag försökte öpna den när jag hadde den men då kommer bara den där rutan upp som förklarar att man inta har nått pogram att öppna den med så jag har iallafall inte nått pogram som kan läsa filen va det nu är för format 🙄
2 Guest(s)