April 4, 2003
August 11, 2002
Jontez wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Jontez]Men, de e ju klart vad det är. Det är en Temp fil från nån stor porrsite som alla NHare sitter inne på :bgrin: :bgrin: :bgrin:
Inte omöjligt.. 😕
Om du inte förstod det så skojjade jag 😛 😛 Men men, det kanske är så :whops:
Inte omöjligt
February 12, 2002
Jontez wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Jontez]Men, de e ju klart vad det är. Det är en Temp fil från nån stor porrsite som alla NHare sitter inne på :bgrin: :bgrin: :bgrin:
Inte omöjligt.. 😕
Om du inte förstod det så skojjade jag 😛 😛 Men men, det kanske är så :whops:
Bara så du vet så skojja jag med men omöjligt är det inte.
October 8, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Den här filen ~ har på senaste tiden börjat dycka upp på mitt skrivbord. Verkar som om den kommer dit medans jag använder Outlook Express. även på skolan får jag den här filen när jag använder det.
Någon som vet vad det är? :cy:
det är en temp. fil förmodligen, används av de flesta program och om du har på visa dolda filer så e det större chans att du kommer få stöta på sådana filer. Det är väll nånn bugg som gör att de inte tas bort, eller dylikt. Inget farligt iaf bara inrriterande. Med små programmeringskunskaper kan du göra ett progg som tar bort skiten så fort det kommer nya filer. Eller så uppdaterar/byter du system/programvara....
January 6, 2003
Nu hittade jag en sån här på jobbet. Och vi har inte Outlook.
I min stog det:
"K o n t a k t e r t i l l H u v u d i d e n t i t e t"
Vad nu det betyder, och en massa siffror.
Om det nu är temp-filer, varför har man (iallfall inte jag) aldrig sett en sån innan. Verkar ju som alla har fått den ungefär samtidigt samtidigt.
Skapad: Monday, October 06, 2003 11:26:20 AM
January 28, 2003
Jontez wrote: Men, de e ju klart vad det är. Det är en Temp fil från nån stor porrsite som alla NHare sitter inne på :bgrin: :bgrin: :bgrin:
jepp... http://www.pc-pr0n.com :bgrin:
November 16, 2002
Jaha nu har jag oxå fått den där jäkkla skitfilen ingen här som tycks vara 100% säker på vad det är
men jag fick min alldeles nyss när jag oxå fick en rätt grov Bugg på NH.se, iof råka jag klicka på en länk så att outlook startades så ni har nog rätt om outlook
När jag ändå är inne på det här med buggar så kan jag visa en till som är rätt vanlig här på NH.se
Angående ~ så ska jag testa Ad-Aware innan jag tar bort den så att det inte är ännu ett säkerhetshål av gates 😀 (hmm det där lät löjligt men men)
1 Guest(s)