May 29, 2001
Var en polare som började skälla ut mig på msn en gång, han svor och fråga vafan jag höll på med, jag fattade ingenting. Sen börja han surra om att han skulle slänga upp brandvägg om jag fortsatte, fattade fortfarande ingenting. Sen kommer en screenshot skicka med meddelandet "tror du inte jag fattar vafan du håller på med!!"
Det var en bild på när hans applikation till tv-kortet fick spel och dr.watson kom fram, eftersom jag heter watson i efternamn så drog han slutsatsen att jag satt och hackade eller körde DoS attacker mot hans dator eehhhh IQ?
November 29, 2003
squarepusher wrote: Var en polare som började skälla ut mig på msn en gång, han svor och fråga vafan jag höll på med, jag fattade ingenting. Sen börja han surra om att han skulle slänga upp brandvägg om jag fortsatte, fattade fortfarande ingenting. Sen kommer en screenshot skicka med meddelandet "tror du inte jag fattar vafan du håller på med!!"
Det var en bild på när hans applikation till tv-kortet fick spel och dr.watson kom fram, eftersom jag heter watson i efternamn så drog han slutsatsen att jag satt och hackade eller körde DoS attacker mot hans dator eehhhh IQ?
:)R lätt skönaste "skämtet" idag.
November 18, 2003
ViU wrote: Satan vad roligt det där var, så att man höll på och skratta ihjäl sig, det var en välspenderad minut av mitt liv att läsa det där och många välspenderade minuter av dig att lägga upp det. Jag borde banna dig på direkten
jamen va trevligt att man får visa sina åsikter!
vad trevligt det är när admins hotar med att banna folk, så visst banna alla som tycker eller tänker olika än dig då blir de snart ett skit bra forum med bra stämmning och så!!
på techsweden får man iaf tycka och tänka vad man vill utan att folk hotar med att banna personen!!
visst banna mig då för nu skiter jag i det här.............
March 10, 2002
Snowman89 wrote: [quote=Dehman][quote=Mean Machine]Det enda jag ser i den där tråden är bara två fjortisar, sorgligt men sant...
Var inte det minsta kul.
Det blev tre helt plötsligt. :eye: 😉
fan va trevligt att ja e 15 då!!!!
Jag hoppas du ser ironin, i.a.f. från min sida. Det var inte riktat mot dig, utan mot Mean Machine. :blink:
2 Guest(s)