February 11, 2001
March 20, 2001
Fackamato wrote: seriöst
är ni skadade?man ger blod för att rädda liv, inte fan gör man det för stålar. man jobbar för stålar.
verkar som att dom flesta här på nh är rädd för sprutor och kommer på massa anledningar till varför dom inte ska göra det. 😛 😛 Jag anmälde mig för nån vecka sen. Ska bara hitta vart blodcentralen istan ligger sen far jag.
February 24, 2003
March 20, 2003
The Whistler wrote: Gah!
Jag vill ge blod, men kan inte!
Man får ju inte träna samma dag (och gärna inte dagen efter) som man gett blod eller plasma, så jag kan inte. Skitsurt.
Jo det är ju helt otänkbart att missa en dags träning för att rädda ngns liv.......är fan dummare ursäkt än att vara lat........
Ni andra som vill ha pengar,
Spermadonation
Nytta och Nöje.......inte mkt som slår det
December 15, 2002
Pim_ wrote: [quote=The Whistler]Gah!
Man får ju inte träna samma dag (och gärna inte dagen efter) som man gett blod eller plasma, så jag kan inte. Skitsurt.
Jo det är ju helt otänkbart att missa en dags träning för att rädda ngns liv.......är fan dummare ursäkt än att vara lat........
Ni andra som vill ha pengar,
Spermadonation
Nytta och Nöje.......inte mkt som slår det
snälla pim_ donera inte dina....varor, för vem vill ha en unge som är som du? OBS! skämt
förresten, ni som oroar er för hur mycket stälar man får för att donera, pengarna är symboliskt, inte till för att starta ett affärsimperium.
July 17, 2002
Pim_ wrote: [quote=The Whistler]Gah!
Tss... Något säger mig att du inte tränar på någon högre nivå.
March 20, 2003
The Whistler wrote: [quote=Pim_][quote=The Whistler]Gah!
Tss... Något säger mig att du inte tränar på någon högre nivå.
Nej det gör jag inte. Och om jag hade gjort det hade jag inte använt mig av en så dum fras för att skryta/skylta med det.
Lycka till i OS!
2 Guest(s)