July 17, 2002
Pim_ wrote: [quote=The Whistler][quote=Pim_][quote=The Whistler]Gah!
Jag vill ge blod, men kan inte!
Man får ju inte träna samma dag (och gärna inte dagen efter) som man gett blod eller plasma, så jag kan inte. Skitsurt.
Jo det är ju helt otänkbart att missa en dags träning för att rädda ngns liv.......är fan dummare ursäkt än att vara lat........
Tss... Något säger mig att du inte tränar på någon högre nivå.
Nej det gör jag inte. Och om jag hade gjort det hade jag inte använt mig av en så dum fras för att skryta/skylta med det.
Lycka till i OS!
Jag menade absolut inte att på något sätt att skryta... Ber om ursäkt om det verkade så. Jag tävlar inte heller, så något OS lär det inte bli. Däremot så ser man inte gärna att ens pass går bort... Att bli förkyld eller sjuk är ett helvete.
August 19, 2001
The Whistler wrote: [quote=Pim_][quote=The Whistler][quote=Pim_][quote=The Whistler]Gah!
Man får ju inte träna samma dag (och gärna inte dagen efter) som man gett blod eller plasma, så jag kan inte. Skitsurt.
Jo det är ju helt otänkbart att missa en dags träning för att rädda ngns liv.......är fan dummare ursäkt än att vara lat........
Nej det gör jag inte. Och om jag hade gjort det hade jag inte använt mig av en så dum fras för att skryta/skylta med det.
Lycka till i OS!
Jag menade absolut inte att på något sätt att skryta... Ber om ursäkt om det verkade så. Jag tävlar inte heller, så något OS lär det inte bli. Däremot så ser man inte gärna att ens pass går bort... Att bli förkyld eller sjuk är ett h*****e.
Får mn undra vad du tränar som 'är så himml livs viktigt?
July 17, 2002
JuLmUnD wrote: [quote=The Whistler][quote=Pim_][quote=The Whistler][quote=Pim_][quote=The Whistler]Gah!
Lycka till i OS!
Jag menade absolut inte att på något sätt att skryta... Ber om ursäkt om det verkade så. Jag tävlar inte heller, så något OS lär det inte bli. Däremot så ser man inte gärna att ens pass går bort... Att bli förkyld eller sjuk är ett h*****e.
Får mn undra vad du tränar som 'är så himml livs viktigt?
Löpning, simning, cykling, karate, rodd, gym... Det blir så mycket... Om ändå veckorna vore dubbelt så långa...
1 Guest(s)