February 12, 2003
CoLiC wrote: [quote=Mean Machine]Jag ska skaffa en tjej. Fast som det ser ut nu kommer det hända innan nyår...;)
Låt mig gissa?
En frisör som känner sig tvungen att fixa ditt hår, men du låter det inte hända förrns du doppat?
Njä. Har inte den frisyren jag har på bilderna, var så säker. Är lite sötare än så.
En helt vanlig tjej, ingen frisör.;)
November 5, 2001
Värst vad folk vill se ut som belgian blues då.
Inte nyttigt att träna. Skaffa er en vettig hobby som inte går ut på att lyfta skrot för lyftandets skull. Känns lite meningslöst att lyfta nått som är tungt och sen lägga tillbaka på samma plats. Bättre att jobba sig trött om det nu är det man vill. Dessutopm får man betalt. Om ni vill gå ner i vikt måste det ju vara bättre att äta lite vettigare.
December 5, 2001
Arny wrote: Värst vad folk vill se ut som belgian blues då.
Inte nyttigt att träna. Skaffa er en vettig hobby som inte går ut på att lyfta skrot för lyftandets skull. Känns lite meningslöst att lyfta nått som är tungt och sen lägga tillbaka på samma plats. Bättre att jobba sig trött om det nu är det man vill. Dessutopm får man betalt. Om ni vill gå ner i vikt måste det ju vara bättre att äta lite vettigare.
wörd
July 27, 2002
Tränar man styrketräning så gör man det för att det är kul. Om ni bara visste vilka fördelar det har för ens kropp att träna. 😛
Visst kan man gå ner i vikt genom att strypa till kosten också men det innebär oftast en minskad förbränning och till slut sitter man där med 2 meter gurka till frukost.
Glöm inte att det är mycket nyttigare att vara överviktig och träna än att vara normalviktig och inte träna
December 5, 2001
Callister wrote: Tränar man styrketräning så gör man det för att det är kul. Om ni bara visste vilka fördelar det har för ens kropp att träna. 😛
Visst kan man gå ner i vikt genom att strypa till kosten också men det innebär oftast en minskad förbränning och till slut sitter man där med 2 meter gurka till frukost.
Glöm inte att det är mycket nyttigare att vara överviktig och träna än att vara normalviktig och inte träna
Jo men dem som avgett löften här verkar ju inte tycka att det är kul. Dem har bara lovat sig själva att orka dra sig till gymmet.
Nu har jag varit hos tandläkarn och jag ska lova mig själv att använda tandtråd lite oftare :cy:
May 3, 2004
Callister wrote: De som har som mål att bara bli starkare/tuffare/snyggare kommer inte fortsätta. Samma sak med de som tränar för att tillfredställa någon annan.
Man ska tycka det är roligt
Okej allvetande Callister 🙂 De som tränar för att bli starkare/tuffare/snyggare blir ju glada när de ser resultat > de fortsätter?
July 27, 2002
KorSpo wrote: [quote=Callister]De som har som mål att bara bli starkare/tuffare/snyggare kommer inte fortsätta. Samma sak med de som tränar för att tillfredställa någon annan.
Man ska tycka det är roligt
Okej allvetande Callister 🙂 De som tränar för att bli starkare/tuffare/snyggare blir ju glada när de ser resultat > de fortsätter?
Jo så kan man resonera och tro. Men i slutändan kommer det inte funka. För att du ska fortsätta i alla väder måste du ha det som en passion, du måste prioritera det d.v.s du måste älska det. 🙂
2 Guest(s)