October 9, 2001
Hej!
Det är som så att nu för tillfället har jag cirka 5000 nya medelande i min inkorg och jag vill ha fler Många fler!
Jag vill se hur många mejl jag kan få i min Hotmail Inkorg.
Så...
Om ni skulle kunna tipsa om hemsidor där man kan regga sig så man får reklam mejl i massor... Det har ingen betydelse vilken sida det är.
Tack på förhand!
/Fredrik
March 10, 2003
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 14, 2001
nvidiaamd wrote: En bot borde äl kunna göra detta åt dig från ett annat hotmail konto?
Tror nog att begränsningen ligger i den sammanlagda storleken av mejlen (runt 2 GB ?)
Det är nog ganska lungt ska du se, eftersom ett mail med lite text kanske är 1-2kB så får det plats 1-2 miljoner mail. 😉
August 2, 2001
Jag undrar om det inte är någon mindre omtyckt bekant som ska få alla mailen. :va:
Hur som helst, den bästa metoden är att publicera mailen lite överallt så plockas den upp av spambottar. Skicka mail till lite mailinglistor tex. och skriv mailadressen i signaturen. Spambottar brukar övervaka mailinglistor. Testa att även svara på lite spam från den, typ nigeriabrev mm.
Skriv ut mailadressen i signaturen här på NH, det borde generera några extramail.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
MULLVADEN wrote: Regga dig på alla porrsiter du kan hitta. o.O
Man brukar väl säga att en tredjedel av alla hemsidor är porrelaterade. Jag tror faktiskt det står sig trots bloggexplosionen.
Enligt Netcraft finns det 182 226 259 seriösa hemsidor. Han ska alltså registrera sig på 60 742 086 sidor tycker du 😀
//Andreas
March 14, 2001
nvidiaamd wrote: Bifogar man en eller flera bilder i varje mail ökar den siffran rejält
Givetvis, och det var ju därför jag skrev "med lite text" 🙄
Kollade lite snabb i min inkorg och storleken på mail från diverse datorbutiker, med bilder och sånt, ligger på runt 20-30kB, det ger 60-100 tusen mail. Fortfarande "något" mer än 50.
1 Guest(s)