March 17, 2002
hawkie wrote: "fucking car" grymt grymt, synd att inte poliserna är sådanna i Sverige.
Kommer ni till Säve? Måste ni nog göra..
HEhe, jo, fransmän är grymma...
Fast svenska polisen är ganska lugna nu också, brydde sig inte ens när vi mötte dom på väg till huddinge efter EDPS Tullinge 🙂
Vad jag vet så har vi inte säve på planerna, speciellt då vi inte har en dragbil med plats för allt vi måste ha med oss eller så...
Oldschool member since 2002.
September 12, 2001
MegaGeekBoy wrote: [quote=hawkie]"fucking car" grymt grymt, synd att inte poliserna är sådanna i Sverige.
Fast svenska polisen är ganska lugna nu också, brydde sig inte ens när vi mötte dom på väg till huddinge efter EDPS Tullinge 🙂
Vad jag vet så har vi inte säve på planerna, speciellt då vi inte har en dragbil med plats för allt vi måste ha med oss eller så...
Och dragbilen med rubbet är som jag har uppfattat det hela på väg att hämtas nu ?
March 17, 2002
skiroy wrote: [quote=MegaGeekBoy][quote=hawkie]"fucking car" grymt grymt, synd att inte poliserna är sådanna i Sverige.
Och dragbilen med rubbet är som jag har uppfattat det hela på väg att hämtas nu ?
Ptja, det är på gång kan man nog säga 😉
Sen ska vi bara hitta en fungerande rak 6-cylindrig diesel som passar, dvs får vi leta i 240 diesel med 6orna, det är samma snurra 🙂
March 17, 2002
skiroy wrote: Skvallret säger att en Volvo med passande snurra har inköpts för detta ändamål och körs för full snurra just nu och att ett motorbyte lär bli rakt av. 🙂
Vi skyltar ju med det på forumet 😉
Hade ingen aning om att dom åkte igår, då var jag i Riga så.
2 Guest(s)