March 1, 2001
råkade häromdagen komma in på en erotisk sida och det första man hör är ett tjej som med skånsk dialekt stönar "jag vill suga din k*k, flås, ring mej på 070 blah blah..."
Lite genant när man sitter och spelar mp3or på hög volym
Bäst att stänga av ljudet om man skulle råka komma in på den hemsidan igen..
visse
December 19, 2000
On 2001-07-29 18:17, Vajsman wrote:
råkade häromdagen komma in på en erotisk sida och det första man hör är ett tjej som med skånsk dialekt stönar "jag vill suga din k*k, flås, ring mej på 070 blah blah..."Lite genant när man sitter och spelar mp3or på hög volym
Bäst att stänga av ljudet om man skulle råka komma in på den hemsidan igen..visse
varför gick du in på den sidan da?
June 19, 2001
En kompis sa att jag skulle vakta datorn *t han. Dethär skedde i skolan. Han skulle g* p* toa. s* jag uppna ett ställe som jag vet att minst 10 rutor kommer upp om stänger en ruta. öppna minst 100 rutor s*dana rutor(Ctrl+N) med porr(datorena var P166or och sega som den). Han pröva Alt+F4 men det sluta med att han fick upp ca500 sidor...
kul som attan...
March 1, 2001
haha..porrsajternas taktik är fascinerande..
just det, gå inte in på msnsms.com (porrsajt , mtnsms.com är adressen till sms-skickar sidan.
sen finns det ju 26st"A".com, alltså 26 eller 27 A:n på rad.com
Då re-directas man till miamigirls.com, det är sånt man sitter ochg testar på håltimmarna vettu...
July 20, 2001
On 2001-07-30 19:44, JonaS wrote:
Typ lika pinsamt som när jag råkade stava fel på altavista.com... vem sitter brevid syrran och mossan... de sitter där och se på medans det haglar popupfönster med diverse mer eller mindre vulgära saker händer på diverse bilder.... pinsamt värre...
Hehe.. Påminner mig om gången då jag skulle visa nån film (för hela familjen), och körde igång bandet, för att upptäcka att de var en gammal porrfilm jag hade spelat över.. Tio-tjugo sekunder i början var kvar.. Ojojojoj..
March 24, 2001
On 2001-07-30 22:34, Micke O wrote:
Satt och letade efter cr*cks på jobbet (typ kontorslandskap, sitter med ryggen utåt en trafikerad gång) och som ni vet är många sådana sidor sponsrade av siter med mindre nogräknat innehåll och ibland kommer det ju upp typ 1000 popupfönster.... tur att Alt+F4 finns
Fatta!!! Kör opera och välj med ETT klick att inte ladda bilderna!!!
1 Guest(s)