November 4, 2001
Tänkte börja med att säga att jag lyssnat på dem sen jag var liten, och jag har ändrat musiksmak men dom har alltid funnits där. Lyssnade inte så mycket på Anders G eller Niklas S utan mest på Orup och deras låtar de gjort tillsammans.
Hur många såg dom på skansen? Vad tyckte ni?
Jag tyckte det var skitbra!
Såg ni deras förra turnè? (jag såg)
November 4, 2001
zac* wrote: OK, vet inget om det du frågade..
Men såg dom på Gatufesten i Sundsvall iaf:D. Trevlig stämming där då mitt ute i folkhavet.
February 22, 2003
chrippaz wrote: Varför lyssna uteslutet på en typ av musik? För att vara en cool och äkta "metal-diggare" som du Belg?
Jag lyssnar faktiskt inte på EN typ av musik jag lyssnar på olika sorters metal (OCH DET LÅTER FAKTISKT ANNORLUNDA)
såsom
Heavy
thrash
black
death
doom
goth
speed
och jag ber om ursäkt för ännu en dum kommentar...alla har rätt att lyssna på vad dom vill men personligen tycker jag inte att Nu Metal ska klassas som metal...
November 4, 2001
BelGarath wrote: [quote=chrippaz]Varför lyssna uteslutet på en typ av musik? För att vara en cool och äkta "metal-diggare" som du Belg?
Jag lyssnar faktiskt inte på EN typ av musik jag lyssnar på olika sorters metal (OCH DET LÅTER FAKTISKT ANNORLUNDA)
såsom
Heavy
thrash
black
death
doom
goth
speed
och jag ber om ursäkt för ännu en dum kommentar...alla har rätt att lyssna på vad dom vill men personligen tycker jag inte att Nu Metal ska klassas som metal...
När kom Nu metal in i bilden eller du kanske tycker Ges är nu metal
Alla olika typer av metal du nämnt kan samlas i ett huvudbegrepp, "Rock", men visst du lyssnar på olika typer av musik. 🙄
2 Guest(s)