January 23, 2002
Jupp, den är ute nu. Filmen ska komma i oktober.
http://www.getawayinstockholm....../main.html
MrWeizel å Didi kanske känner igen bilen från ett visst tillfälle i Malmö. :va: :bgrin:
January 28, 2003
Nessos wrote: Tycker inte filmerna är speciellt bra. Ettan var bra då den var revulotionerande medan sista filmen var en totalt katastrof enligt mitt tycke.
2an regerar, de andra tycker jag inte är mycket att hänga i grannen. Framförallt inte 4an.
Jag har den bilens motor som bakgrundsbild i mobilen 8)
August 8, 2001
Nessos wrote: Tycker inte filmerna är speciellt bra. Ettan var bra då den var revulotionerande medan sista filmen var en totalt katastrof enligt mitt tycke.
Jag håller med, men ändå klara för dvdhyllan.
Måste ju även nämna att en ny film från ghostrider snart kommer 🙂
http://www.ghostridermovie.net/
February 12, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Nessos]Tycker inte filmerna är speciellt bra. Ettan var bra då den var revulotionerande medan sista filmen var en totalt katastrof enligt mitt tycke.
2an regerar, de andra tycker jag inte är mycket att hänga i grannen. Framförallt inte 4an.
"I grannen" :bgrin:
January 23, 2002
Tror jag ska fråga om en viss RX-7:a dyker upp vid detta event -> https://www.nordichardware.se/.....hp?t=93849
😀
May 1, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=MrWeizel][quote=Nessos]Tycker inte filmerna är speciellt bra. Ettan var bra då den var revulotionerande medan sista filmen var en totalt katastrof enligt mitt tycke.
"I grannen" :bgrin:
[Image Can Not Be Found]
Nu njuter jag 😛
June 3, 2001
Jag väntar med stor spänning.
1:an: Duger men är både fakead och speedad.
2:an: Underbar! Men dom borde haft fler kameror (i Supran bla.). Dom pajjade visserligen men man borde klippt in dom tillsa dom pajja.
3:an: Bonusmaterialet (stava) var bättre än filmen.
4:an: Efter att ha sett den ut olika vinkar några gånger tycker jag att den var rätt okej.
Om dom ska göra det bästa möjliga tycker jag att dom ska filma hastighetsmätaren hela tiden.
May 17, 2002
Gueno wrote: Jag väntar med stor spänning.
1:an: Duger men är både fakead och speedad.
2:an: Underbar! Men dom borde haft fler kameror (i Supran bla.). Dom pajjade visserligen men man borde klippt in dom tillsa dom pajja.
3:an: Bonusmaterialet (stava) var bättre än filmen.
4:an: Efter att ha sett den ut olika vinkar några gånger tycker jag att den var rätt okej.Om dom ska göra det bästa möjliga tycker jag att dom ska filma hastighetsmätaren hela tiden.
jo, och mer snutar, det är ju det som gör filmerna roliga att glo på.
March 1, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Starscream]5:an verkar rätt lovande... men det gjorde iof 3:an o 4:an's trailer också vill jag minnas 🙁
Det brukar väll bli så att de plockar gobitarna till trailern kanske..
Exakt. För att slippa slösa tid på sånt så kan man kolla trailerna..
September 7, 2003
festisMER wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Starscream]5:an verkar rätt lovande... men det gjorde iof 3:an o 4:an's trailer också vill jag minnas 🙁
Det brukar väll bli så att de plockar gobitarna till trailern kanske..
Exakt. För att slippa slösa tid på sånt så kan man kolla trailerna..
Jo för tid är ju verkligen en begränsad vara ....
1 Guest(s)