June 3, 2001
Ghostrider 4 - ~60 Megabajt.
Getaway in Stockholm 6 ~8 Megabajt.
July 4, 2003
Jo har sett de där 😉 GIS ser ju ut som vanligt men det syns att det går fort faktist däremot :p
GR tycker jag kommer bli skitball när han leker lite med den ommålade Gixxern
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
November 29, 2003
Mind wrote: what da fuck, han klär ut sig till MC snut !!!
det är olagligt som bara fan ju, kan inte sluta skratta, att han kör ikapp folk och stannar dom oxå, så ballt.
Du anser inte det hela arrangerat?
Att hans kompisar råkade stå just precis där dom åker och där han stannar dem. 🙂 Aja jag är glad att ingen i min familj/släkt/övrigt kom till skada när dessa galenheter spelades in.
June 28, 2001
whak wrote: [quote=Mind]what da fuck, han klär ut sig till MC snut !!!
det är olagligt som bara fan ju, kan inte sluta skratta, att han kör ikapp folk och stannar dom oxå, så ballt.
Du anser inte det hela arrangerat?
Att hans kompisar råkade stå just precis där dom åker och där han stannar dem. 🙂 Aja jag är glad att ingen i min familj/släkt/övrigt kom till skada när dessa galenheter spelades in.
Kan vara arrangerat, men kan även inte vara det.
February 4, 2003
Försvarar inte nötterna på något vis. Men om det är någon som ska köra fort så är det väl antagligen just dom bakom de här filmerna. Så inte alla tror att det bara är att sätta sig och köra fort. Stor skillnad på köregenskaperna hos dessa killarna jämfört med de som ni/jag besitter.
De kör på nätterna, har hyffsad koll vid korsningar, lyser upp med helljus innan övergångsställe, har bra bilar och så vidare. Rättfärdigar inte på något sätt vad som sker, men ja, vi kollar ju. Och anledningen till att de lyckats skapa filmer år efter år är ju just planeringen och att de kör under hyffsad kontroll ändå.
Men tycker inte GIS är nå vidare skoj faktiskt. Finns ju aldrig några poliser (förutom i ettan och nån mer). Polisen vill inte hetsa dessa "galningar" och låter dom helt sonika vara, vilket är helt förståndigt egentligen. Men skicka upp en helikopter på dom borde man göra och förfölja dom till "lägerplatsen". Hur gör dom egentligen i slutet? Flyr dom in i nått garage? Jag menar en helikopter borde ju kunna fånga dom? Eller?
Mvh/D
June 28, 2001
Polisens helikoptrar får inte köra på natten av någon anledning, men i gryning borde dom få starta.
Ett sätt att ta sig ifrån en helikopter är ju att åka in i en tunnel och dumpa bilen, är det mkt trafik så låter man bara någon plocka upp än.
hur dom har lyckats i filmerna vet jag dock inte.
Sen är ju frågan om dom skickar en helikopter efter en fartdåre, det finns förmodligen många sådana.
March 9, 2004
Det är ganska kul att titta på, men livsfarlig för oss andra trafikanter.
Vet hur läskigt det är låg på motorvägen från stockholm till nynäs och övningskörde när ett helt gäng på motorcyklar blåserförbi i 200 20-30 cm från bilen.
Jag höll typ på att skita på mig, man han inte se dom i backspegeln eftersom don körde så fort, Tänk om jag skulle ha bytt file eller något.
December 25, 2000
De är inte de här personerna som ni ska oroa er för, det är de idioterna som kör rattfulla och eller de vill vara lika "häftiga" som dessa och race;ar dagen efter att de fått körkort.
Som "davidhellmyrs" säger, de är ju hyfsat duktiga och planerar i förväg och kör när det är minst människor i rörelse. Till skillnad från de idioterna som racear mitt i natten i centrum, speciellt på de kvällar då det är mycket folk i rörelse för att de ska visa upp sig och sina bilar.
Sen kan man ju fråga sig om dessa personer som gör GIS och GR skall hållas skydliga för att de inspirerar folk. Fast det håller jag med om lika lite som att det är GTAs fel att folk blir mördade.
April 18, 2003
Det spelar ingen roll hur duktig dom tror dom är eller defacto verkligen är, man kan ALDRIG förutse vad andra trafikanter kan/kommer göra.
Om man kommer blåsande i 300+ och nån framför byter fil helt plötsligt så är risken väldigt stor att det slutar illa och det är bara en tidsfråga innan det gör så.
Att det sen inte är nått straff att tala om på dessa brott är ju sjukt det med.
August 4, 2005
July 4, 2003
Om ni undrar vart GR har fått sina kunskaper från så kan jag säga att han Tävlade i SuperSport på 90 talet. Alltså riktigt snabba Motorcyklar på bana. Han har extremt många timmars erfarenhet av sina hojjar han kör och att hantera de hojjar han åker på är inte det lättaste.
Men helt klart. Jag skulle inte heller vilja bli påkörd av de.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
1 Guest(s)