denstore wrote: Oliver är helt enkelt totalt nödvändigt för att överleva i vissa tillfällen. En bakfylla utan oliver är en ruskig upplevelse.....;)
Hmm, så det är därför jag blir så dålig dagen efter..
Ska faen testa det där nästa gång jag ska ut på galej..
Fast risken finns ju att man inte vet ifall det är själva bakfyllan eller oliverna man spyr på ifall man gör det..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
ilg@dd wrote: [quote=denstore]Oliver är helt enkelt totalt nödvändigt för att överleva i vissa tillfällen. En bakfylla utan oliver är en ruskig upplevelse.....;)
Fast risken finns ju att man inte vet ifall det är själva bakfyllan eller oliverna man spyr på ifall man gör det..
Oliverna skall inte ätas under fyllan. De skall stå redo i kylen, för att intagas på bakfyllan, i soffan framför TV:n.....;)
June 23, 2002
denstore wrote: [quote=ilg@dd][quote=denstore]Oliver är helt enkelt totalt nödvändigt för att överleva i vissa tillfällen. En bakfylla utan oliver är en ruskig upplevelse.....;)
Oliverna skall inte ätas under fyllan. De skall stå redo i kylen, för att intagas på bakfyllan, i soffan framför TV:n.....;)
Ush, så du försöker göra så man spyr ner soffan, vad elakt!
Nä en pizza framför tvn på bakfyllan är att föredra. 😛
denstore wrote: [quote=ilg@dd][quote=denstore]Oliver är helt enkelt totalt nödvändigt för att överleva i vissa tillfällen. En bakfylla utan oliver är en ruskig upplevelse.....;)
Det var ju det jag menade..
Alltså att försöka äta dom dagen efter..Därav nämndes risken för "vommering"..
😕
Dehman wrote: Satsar du på att vinna månadens mest meningslösa tråd? ;P
Meningslös tråd??
Näedu, allt som kan lindra baksmälla är helt klart värt att nämna..
Sist jag söp till så låg jag däckad fram till 21.00 dan efter..Alla tips välkommnas..
(Kanske iofs har med åldern i kombination med glesa supningar att göra)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)