September 23, 2002
mr.spears wrote: Fick min för 2år sen..
tycker det e riktigt schysst av gilette å skicka ut,,
hehe, beror på hur man ser det.
Dem tjänar nog ihop till dem där "gratis hyvlarna" rätt fort, med tanke på att dem som får en hyvel, oftast fortsätter att använda Gilette och därmed också får betala överpris på bladen.
Men Mach3 äger 🙂
June 28, 2001
Biblo wrote: fan i hvte jag trodde det var min premie(trådlös mius) ifrån illustread vetenskap men så var det en sketen rakhyvel nån som vill köpa? 😀
jag beställde oxå illustrerad vetenskap så jag skulle få 2 nr och en gratis mus, vad får jag ? ett nr och pröjsa 30kr för musen ! fan jag ville inte ens ha musen.
August 24, 2002
Mind wrote: [quote=Biblo]fan i hvte jag trodde det var min premie(trådlös mius) ifrån illustread vetenskap men så var det en sketen rakhyvel nån som vill köpa? 😀
jag beställde oxå illustrerad vetenskap så jag skulle få 2 nr och en gratis mus, vad får jag ? ett nr och pröjsa 30kr för musen ! fan jag ville inte ens ha musen.
fick du int allt?...hur fan då? jag fick mina två nr i en försändelse och ingen mus och det har gått fem veckor snart...
jeery...... jag tror att turbon är en blå glidkudde.... 😮
February 21, 2003
Jerry wrote: Vad innebär "turbo"? Jag har den vanliga versionen, den osofistikerade.
turbo = "tror att vi kan lura konsumenterna att tro att denna är mycket bättre"
Äsch. Ja köpte turbo-blad till min vanliga mach3:a och de passade så. Det är bara ett försäljningstrick i stort sett. Jag märker ingen skillnad iaf... 😕
February 21, 2003
Mind wrote: [quote=Biblo]fan i hvte jag trodde det var min premie(trådlös mius) ifrån illustread vetenskap men så var det en sketen rakhyvel nån som vill köpa? 😀
"Eric Clapton sjöng om Cocaine. Och bär man sånt på sig, då riskerar man att åka fast för olaga innehav. Och innehav är ju ett annat ord för swimmingpool, som är ett tecken på hög standard. Och nån som sjöng om hög standard, ja det var ju Peps Persson. Och då är det alltså tvångsrakning som ska in på lodrät 2."
2 Guest(s)