May 1, 2004
Black_light wrote: [quote=Wingman]Gasbildning... :bgrin:
Då e ju ginseng perfekt på LAN. Ger extra krydda :bgrin: , skrattar så åt mig själv nu 😀
Så som om det inte räcker med en massa cola, chips och skräpmat på ett lan, lägg till en taskig mage så får de flesta en bra bild...:roll:
July 14, 2004
Wingman wrote: [quote=Black_light][quote=Wingman]Gasbildning... :bgrin:
Då e ju ginseng perfekt på LAN. Ger extra krydda :bgrin: , skrattar så åt mig själv nu 😀
Så som om det inte räcker med en massa cola, chips och skräpmat på ett lan, lägg till en taskig mage så får de flesta en bra bild...:roll:
Det är inte många som vågar sitta bredvid Nomic .. med mina matvanor ( + 4 / 6 chipspåsar i veckan ) och 2 liter cola om dagen 😀
bwahahhahahahahahaha,.... ja, tänk dig hiroshima... fast värre :cy:
tack o lov att jag har fel på polyperna och inte känner någon lukt alls 😎
May 1, 2004
Nomic wrote: [quote=Wingman][quote=Black_light][quote=Wingman]Gasbildning... :bgrin:
Det är inte många som vågar sitta bredvid Nomic .. med mina matvanor ( + 4 / 6 chipspåsar i veckan ) och 2 liter cola om dagen 😀
bwahahhahahahahahaha,.... ja, tänk dig hiroshima... fast värre :cy:
tack o lov att jag har fel på polyperna och inte känner någon lukt alls 😎
Jag kan faktist överträffa det där, tro mig, men det känns inte så som många är särskilt intresserade av att veta 😎
1 Guest(s)