June 3, 2001
Ni som har sett GIS4 vad tyckte ni?
Jag skrev ett inlägg på över 20 rader men det gick åt jävlars med det när explotet fick för sig att tvärdö.
Så nu är jag så förbannad så jag ser rött
saab och telia är det värsta jag vet...
Jag tyckte den var helt och hållet värdelös, tråkigt när man sett fram emot den så länge.
January 23, 2002
Dehman wrote: Har varken sett GIS4 eller Ghostrider 2, var får jag tag i dem?
Man köper dem via nätet. Vad annars 🙄
http://www.ghostridermovie.net
http://www.getawayinstockholm.com
January 23, 2002
Biblo wrote: Du har fått den? idag då?..
eller har vart på Gekås-DC avdelning???
för den verisionen som finns ute där .. är någon fjolla som klippit ihop delar av ettan tvåan och trean till en film i moviemaker lr något.. :arg: .. har jag hört :eye:
Har man koll på vad GIS4 är så lägger man nog märke till om det är hopklipp från GIS 1-3 man tittar på eller om det är riktiga GIS4.
Gueno är ju ingen noob på bilar direkt.
September 23, 2002
Steel wrote: Men GISarna har ju blivit modigare, nu stannar de ju väntar in farbror blå så han får va med å leka lite innan de kör ifrån honom 😀
Man ska inte tro på allt, jag tvivlar på att det är äkta, både i GIS4 och GR2 kör poliserna så illa att man blir ledsen, tippar på att dem har kommit över antingen en riktig polisbil (som någon i GIS4 teamet kör alltså ) eller tagit en av samma modell och satt dit dekaler.
Så otroligt fjantigt 🙂
June 23, 2002
NH|Falcon wrote: [quote=Steel]Men GISarna har ju blivit modigare, nu stannar de ju väntar in farbror blå så han får va med å leka lite innan de kör ifrån honom 😀
Man ska inte tro på allt, jag tvivlar på att det är äkta, både i GIS4 och GR2 kör poliserna så illa att man blir ledsen, tippar på att dem har kommit över antingen en riktig polisbil (som någon i GIS4 teamet kör alltså ) eller tagit en av samma modell och satt dit dekaler.
Så otroligt fjantigt 🙂
Om jag ska vara ärlig så tror jag dem är "äkta", bara vad jag tror men poliserna åker efter bilar som går utav fan också och de som kör bilarna är ju proffs. 🙂
Garvade som fan när snuten i Ghostrider 2 krockade.
1 Guest(s)