June 28, 2001
Jäklar var nervis den snuten dom intervjuar är
han darrar och e röd i nyllet och rusten går upp och ner, torr i munnen och vet inte vad han ska säja. andas konstigt oxå.
E: jag finner detta ganska roligt för vi har haft övningar hela höstterminen i att tala inför en stor grupp och sånt för att inte bli nervig osv.
känns så skönt o känna sig överlägsen.,
kan dra upp en enu roligare sak jag sog på nått program på TV4 här om dagen med en snubbe i publiken skulle sjönga, jävlar han sket nästan ner sig, men hela storyn kommer imorn.
May 22, 2001
HE HE,,, känns igen,,,
Det var rätt kul efter första snöfallet o efter dom vart o plogat en gång sa dom ja det finns pengar kvar än för några snöröjningar till, Kul o snön kom i Nov,, man undrar lite hur dom fördelar pengar.
Men åter till ämnet;
Ja det var skönt det löste sig, till slut. Skum Ryss, han kom jhu inte med något krav alls. Konstig. Måste vart en förvirrad man. För om man tar gisslan har man jhu något mål man siktar mot, men denna man verkar inte haft det. Hoppas det gisslan återhämtar sig.
November 5, 2001
Hmm varför var inte det bra för då? Var väl skönt att det gick lungt o sansat. Och att ingen kom till skada.
Instämmer men tycker ändå att det var meningslöst då han inte hade några krav. Man kan fråga sig varför han gjorde det? Han kanske bara vill hamna i det svenska fängelset som verkar vara rena hotelet jämfört med Ryssland.
November 27, 2002
Jag tycker det är synd att dom har slutat att sälja smällare i affärerna (appropå ryssare ). street cracker, kina, magnum m.m... det var tider det.... förstår inte riktigt varför dom har förbjudit smällare. det är ju mycket farligare om man hanterar raketer fel. :arg:
November 5, 2001
affe wrote: Jag tycker det är synd att dom har slutat att sälja smällare i affärerna (appropå ryssare ). street cracker, kina, magnum m.m... det var tider det.... förstår inte riktigt varför dom har förbjudit smällare. det är ju mycket farligare om man hanterar raketer fel. :arg:
Har alla smällare förbjudits? Tråkigt i så fall. Smällarna var ju mycket roligare än raketerna om ni förstår vad jag menar 😛
2 Guest(s)