May 7, 2004
The_Mayhem wrote: Dumma jäkla ungar som inte har vett att bete sig. Men att släppa av de sådär är ändå fel. Kollektiv bestraffning ska inte användas. Bättre hade t.ex. varit om han sntannat bussen och vägrat köra vidare förrän de ansvariga erkännt så han kunde tagit deras namn och rapporterat till rekorn eller föräldrarna. jag lovar att efter 20 minuter hade de andra i bussen vara så arga för att de inte fick komma hem att de skyldiga erkänt, eller blivit utpekade.
Word!
January 14, 2002
tycker han gjorde fel, om dom tryckte på knappen så han fick stanna på varje station utan att nån gick av är en annan sak.. tänk om dom skulle av på nästa station då? när fan ska jag som passagerare trycka då? 5 meter innan hållplatsen?
tryckte på avstigningssignalen trots att det inte fanns någon hållplats längs vägen. Han stannade helt sonika bussen vid vägkanten och släppte av 35 ungdomar.
January 28, 2003
Som många påpekat, att gnälla på att ingen hade reflexer är ju så urbota jävla korkat. Skulle det vara mörkare där de blev avsläppta nu, än det är mellan stället de verkligen skulle av på och hemmet??
Säger mer om hur rädda föräldrarna verkligen är om sina barn, än om hur farligt detta var.
Jag tycker kanske inte att det var helt rätt att släppa av dem där, men jag tycker INTE att det var fel. utan reaktioner så kommer de bara fortsätta likadant nästa gång. Lite jäkla respekt, någon liten gång, det kan man FAKTISKT begära. Till och med här i Sverige, har jag hört...
May 23, 2001
För en månad sen fick jag också åka och hämta barnbarnet sedan han fått kliva av bussen på ett dumt ställe. När jag ringde UL då så hände det inget heller, berättar Kalle Persson.
Verkar som hans lilla ängel inte är så omtyckt bland busschaufförerna. Kanske inte han uppträder så trevligt?
1 Guest(s)