January 15, 2004
Hej, är det någon här som jobbar med glasfiber ?
Jag har hamnat i knipa, jag råkade förstöra en glasfiber gubbe .
Och om jag inte fixar en ny docka dras lämpet in .
Jag vill veta hur mycket en glasfiber gubbe kostar, 180 lång, som en vanlig människa dvs.
En golfare.
MVH // Rasmus
EDIT ; Jag är väldigt tacksam om Ni annars kan skicka nummer, länk etc till företag som jobbar med sånt här .
January 15, 2004
keffing wrote: tja laga den gamla "gubben" med glasfiber...
ett par frågor dock... var var det för gubbe? var du full när du råkade hoppa på den? o va fan är lämp?
det var en glasfibertillverkad golf gubbe , dvs en "kopia" av en man med golf klubba och sånt.
Jag va lite halv snurrig bara.
De är saken som gör att man får ta körkort i tid.
February 13, 2002
Hahaha det där med lempet är rent skitsnack, du kanske döms till böter men förneka allting.. Iofs det gjorde inte jag när jag åkte dit för häleri.. Förneka i början och sen tala sanning gjorde jag, men måste veta vad man skall säga om du åker in till snuten för det, men glasfiber gubbar får man nog specialbeställa och det tror ijag inte kostar lite tusenlappar 😉 ,
förneka bara att du hoppas på den.. Haha, varför i helvete gjorde du det förresten? Och hur tror du ditt LEMP skulle kunna dras in? Böter skulle jag tippa på, eller samhällstjänst 😛 Du har ju inte gjort något direkt grövre brott.
July 29, 2003
sebbe3680 wrote: Hahaha det där med lempet är rent skitsnack, du kanske döms till böter men förneka allting.. Iofs det gjorde inte jag när jag åkte dit för häleri.. Förneka i början och sen tala sanning gjorde jag, men måste veta vad man skall säga om du åker in till snuten för det, men glasfiber gubbar får man nog specialbeställa och det tror ijag inte kostar lite tusenlappar 😉 ,
förneka bara att du hoppas på den.. Haha, varför i h*****e gjorde du det förresten? Och hur tror du ditt LEMP skulle kunna dras in? Böter skulle jag tippa på, eller samhällstjänst 😛 Du har ju inte gjort något direkt grövre brott.
vad har du köpt/sålt stuleT?
1 Guest(s)