June 28, 2001
glasfiberdamm är väldigt farligt att andas in ifall du får för dig att såga i det, då Ska man ha nån form av gasmask.
lite mer detaljerat så fastnar fibrerna i halsen på dig precis som hårstrån som sticker ut.
glasfiberspackel i alla dess former finns att köpa på bil & båtaffärer.
January 14, 2002
är det inte som så att man kan på prickar i registret för t.ex. vandalisering (mot typ busskurer och klotter etc.) och när man fått ett visst antal så KAN man få vänta med att ta körkortet?
dock låter det ju lite fånigt att man skulle få det av att råka ha sönder en glasfibergubbe 😛
May 17, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Om du nu var så tuff att du hoppade sönder den så kan du väl va lika cool igen och snatta en ny?
Var det die Snutze eller ägaren till den groteska gubben som hotade med att dra in ditt lemp? Jag har fick ett liknande tomt hot när jag och några till gjorde lite halvdumma saker för några år sedan. Tomma hot var vad det va.
August 20, 2001
Quarzi wrote: är det inte som så att man kan på prickar i registret för t.ex. vandalisering (mot typ busskurer och klotter etc.) och när man fått ett visst antal så KAN man få vänta med att ta körkortet?
Jo det kan man... Vet två personer som fick en del prickar när de var yngre. Iförsig sparkade de (bland annat) på en pikebuss (med 5 poliser i) så... 🙄 🙂
March 1, 2001
Off Topic: piketbussen ska man akta sig för 🙂 en bekant (en av tvåldrickar-pionärerna på gbg kalaset för nått år sen:) ) fick för sig att olla piketbussen.
ut flög 4 arga och storväxta poliser och brottade ner killen.
"Pissar du på vår bil?" skrek polisen
"nej jag bara ollade den" svarade kompisen
"uhmm.." mumlade poliserna och släppte iväg killen
On topic: golf-gubben vetekatten vad man kan göra med. kostar nog mkt å fixa som många sagt..
June 23, 2002
Vajsman wrote: Off Topic: piketbussen ska man akta sig för 🙂 en bekant (en av tvåldrickar-pionärerna på gbg kalaset för nått år sen:) ) fick för sig att olla piketbussen.
ut flög 4 arga och storväxta poliser och brottade ner killen.
"Pissar du på vår bil?" skrek polisen
"nej jag bara ollade den" svarade kompisen
"uhmm.." mumlade poliserna och släppte iväg killenOn topic: golf-gubben vetekatten vad man kan göra med. kostar nog mkt å fixa som många sagt..
Hahaha..
2 av mina polare pissade på en polisbil när två snutar satt i, när det var massa pers i en park så var snuten där och höll koll.
June 23, 2002
Alex_88_ wrote: [quote=macrus][quote=Dehman]Jag tycker de flesta poliser är snälla i.a.f. =)
Japp håller med dig.
Iaf dem som jag har träffat. 🙂
EDIT: Förrutom 2st..
Dom som släpade i väg dig till häktet eller?? :D:D:D
Jo så var det ..eller inte.
Nä jag och några polare satt vid en mack och snackade lite så kom 2st snutar och sa att vi hade 10sekunder att gå iväg därifrån.
Otrevliga jävla snutjävlar..
4 Guest(s)