December 27, 2003
aaw, shit!
satt o kollade på Criminal Minds, plötsligt knäpper det till i höger öra och glasögonen sjunker ner. Ena bågen gick av, typ utan anledning.
De är ganska gamla och jag har tänkt köpa nya ändå, men jag hade gärna gjort det på mina egna villkor. nu måste jag åka o fixa allt imorgon.
Sitter just nu med mina lumparglasögon (yes, de där snygga, tjocka 70-tals bågarna).
*sigh*
kostar ett par tusen för undersökning och nya ögon iaf. pengar jag hellre hade lagt på en Quad core eller DX11 kort
September 27, 2005
Cirap wrote:
*sigh*kostar ett par tusen för undersökning och nya ögon iaf. pengar jag hellre hade lagt på en Quad core eller DX11 kort
Finns ju ändå ganska många alternativ nu som är billigare. tex smarteyes får du ju ge 1000 kr för glas och bågar. sen kostar undersökningen 300 kr tror jag, men du kommer ju ändå undan väldigt billigt...
Om du istället köper från internet är det ju inget problem att få allt under en tusing.
October 22, 2002
Alltid skoj med glasögon som går sönder.
Själv så tappade jag ena glaset på midsommaraftonen 2008. Efter ha studerat lite kort som blev tagna på kvällen så tappade jag det runt 23-tiden. Jag märkte det inte förens jag gick upp och skulle putsa dom lite grann att ena glaset var borta.
Hittades av festens värds lillasyster 4 dagar senare i deras ovan mark pool. Vet i fan vad jag hade gjort där 🙂
March 10, 2003
Köpte mina senaste på glasögonfabriken, då det fanns en butik i närheten av mig.
Synundersökning och glasögon 1500:- och då fick jag glasögonen direkt samma dag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 24, 2002
Tror det var 3-4 veckors lev tid där ifrån?
Men har man ingen panik så är det ett hyfsat billigt alternativ med priser från 8$.
September 17, 2009
ojdå wrote: Finns ju ändå ganska många alternativ nu som är billigare. tex smarteyes får du ju ge 1000 kr för glas och bågar. sen kostar undersökningen 300 kr tror jag, men du kommer ju ändå undan väldigt billigt...
Men nej pröva inte smarteyes, deras bågar är i så sjukt dålig kvalitet att de går sönder av sig själva efter ett år eller så.... blev så sjukt besviken, var ändå tvungen att köpa nya sen! 😕
2 Guest(s)