May 22, 2001
Kamelryttarn wrote: Jag saknar alla choklad-magnums som har funnits. Svenskar begriper inte det här med god choklad. Jag tror Magnum Double Chocolate är den bästa hittills.
Den har jag ätit i år på Pressbyrån I Tranås 😀
det var väl för någon månad sen.
NR 1; Magnum Double Chocolate
NR 2; Magnum Vanlig
NR 3; Nogger.
May 17, 2002
DraGoN wrote: [quote=Kamelryttarn]Jag saknar alla choklad-magnums som har funnits. Svenskar begriper inte det här med god choklad. Jag tror Magnum Double Chocolate är den bästa hittills.
Den har jag ätit i år på Pressbyrån I Tranås 😀
det var väl för någon månad sen.
NR 1; Magnum Double Chocolate
NR 2; Magnum Vanlig
NR 3; Nogger.
hos oss så höjer Pressbyrån priserna på glassarna, om man gämför med det vanliga snittpriset så brukar de ligga ett par kronor över. Det tycker jag är obra,
March 20, 2003
Krqagyzzz wrote: hos oss så höjer Pressbyrån priserna på glassarna, om man gämför med det vanliga snittpriset så brukar de ligga ett par kronor över. Det tycker jag är obra,
Jo, det kallas "tjäna pengar"
Försöker du slå ngt rekord av ngt slag för du har tamefan sista posten i nästan alla allmänttrådar?
January 28, 2003
Magnum Vit eller Magnum Mandel
En Magnum Mint hade suttit så jävla fint, namninsamling någon?
Dock så finns det en kung bland glassarna, och det är ingen du köper på pinne/i strut...
MÖVENPICK VANILJ
Fy för i helvete vad god den är, dock lite väl dyr 🙁
Men de har fabriksförsäljning där man kan köpa 5kgs förpackningar hyffsat billigt 😉
May 17, 2002
Pim_ wrote: [quote=Krqagyzzz]hos oss så höjer Pressbyrån priserna på glassarna, om man gämför med det vanliga snittpriset så brukar de ligga ett par kronor över. Det tycker jag är obra,
Jo, det kallas "tjäna pengar"
Försöker du slå ngt rekord av ngt slag för du har tamefan sista posten i nästan alla allmänttrådar?
mm, pressbyrån är utsugare. BOJKOTTA PRESSBYRÅN!!. eller inte kanske.
ang. alla slutposter i "allmänt" så ligger det till så att jag har jättetråkigt och helt enkelt inte har något bättre för mig.
November 14, 2002
Gah! kollade på GB länken, fan va man saknar en del gammla glassar tex tiptop, joker (strut glassen!) och ett par fler tex magnum Double Choklad... samt att man börjar känna sig lite gammal när man kollar hur länge sen vissa av glassarna fans... =P
fast en sak jag inte gillar är att det knappt fins några STORA glassar, alla har ju fan blivit mindre och mycket dyrare. (och själv har man ju blivit större, så då känns ju glassarna ännu mindre...) 😀
October 22, 2002
Jolt Cola wrote: Gah! kollade på GB länken, fan va man saknar en del gammla glassar tex tiptop, joker (strut glassen!) och ett par fler tex magnum Double Choklad... samt att man börjar känna sig lite gammal när man kollar hur länge sen vissa av glassarna fans... =P
fast en sak jag inte gillar är att det knappt fins några STORA glassar, alla har ju fan blivit mindre och mycket dyrare. (och själv har man ju blivit större, så då känns ju glassarna ännu mindre...) 😀
De har man märkt på daimstruten, har krymt och blivit mindre.. Usch!
May 17, 2002
fisken wrote: [quote=Jolt Cola]Gah! kollade på GB länken, fan va man saknar en del gammla glassar tex tiptop, joker (strut glassen!) och ett par fler tex magnum Double Choklad... samt att man börjar känna sig lite gammal när man kollar hur länge sen vissa av glassarna fans... =P
De har man märkt på daimstruten, har krymt och blivit mindre.. Usch!
det kan ju bero lite på att de vill tjäna mer pengar eller att de vill att folk inte ska bli fetare.
4 Guest(s)