August 16, 2004
August 15, 2004
Det kommer komma en Google messenger inom rimlig framtid. 🙂
August 16, 2004
July 29, 2003
du måste koppla ditt gmail till passport iaf..
August 16, 2004
August 16, 2004
August 16, 2004
fölåt för att jag spammar litegrann men
Jag kan inte ändra mitt användarnamn på msn (med gmail) det står [email]hudsonnhawk@gmail.com[/email] Sen när jag försöker ändra det är det så ... Så man inte kan ändra det..
och så står detta när jag chattar ... [email]hudsonnhawk@gmail.com[/email] (E-mail Address Not Verified)
August 15, 2004
Hudsonhawk wrote: fölåt för att jag spammar litegrann men
Jag kan inte ändra mitt användarnamn på msn (med gmail) det står [email]hudsonnhawk@gmail.com[/email] Sen när jag försöker ändra det är det så ... Så man inte kan ändra det..
och så står detta när jag chattar ... [email]hudsonnhawk@gmail.com[/email] (E-mail Address Not Verified)
Du måste först verifiera din email address.
När man registerar sin email address så får man en länk i emailet vart man ska verifiera sin address.
Det går också att göra i efterhand, minns dock inte exakt hur men det går.
August 16, 2004
Gascogne wrote: [quote=Hudsonhawk]fölåt för att jag spammar litegrann men
Du måste först verifiera din email address.
När man registerar sin email address så får man en länk i emailet vart man ska verifiera sin address.
Det går också att göra i efterhand, minns dock inte exakt hur men det går.
Jag har fattar att man måste verifira det men hur?
August 16, 2004
August 16, 2004
August 16, 2004
August 16, 2004
1 Guest(s)