June 28, 2001
boogey wrote: [quote=Nice]Ett land med statsskuld har vällan inget att ge bort......men de gör vi...dom...mao vi betalar utlandsbidrag med lånade pengar....konstigt !?
ehhmmm, nej?
Statsekonomi funkar ju knappast lika simpelt som en vanlig privatpersons ekonomi.
De "stora och mäktiga" länderna gör exakt likadant, inget konstigt med det.
stora och mäktiga ja, sverige är ganska litet och inte alls mäktigt.
March 10, 2002
Callister wrote: Skåningarna kom inte med! 😀
Ni hör till Danmark 👿
Jag tycker för övrigt inte det är konstigt att Sverige är ett bra land att leva i. Det är ju vad Sverige politiken satsar på, inga konflikter. Och vad kan ett folk önska sig mer än att slippa krig?
Hade inte Skåne tillhört Sverige tror jag att Sverige hamnat längre ner på listan.
March 21, 2003
Dehman wrote: [quote=Callister]Skåningarna kom inte med! 😀
Ni hör till Danmark 👿
Jag tycker för övrigt inte det är konstigt att Sverige är ett bra land att leva i. Det är ju vad Sverige politiken satsar på, inga konflikter. Och vad kan ett folk önska sig mer än att slippa krig?
Hade inte Skåne tillhört Sverige tror jag att Sverige hamnat längre ner på listan.
Tror inte jag 😛 men om man skulle ta bort lappland så skulle vi nog komma om Norge... 8)
June 23, 2002
Farbror wrote: [quote=Dehman][quote=Callister]Skåningarna kom inte med! 😀
Ni hör till Danmark 👿
Tror inte jag 😛 men om man skulle ta bort lappland så skulle vi nog komma om Norge... 8)
Varför tror du det?
March 15, 2002
macrus wrote: [quote=Farbror][quote=Dehman][quote=Callister]Skåningarna kom inte med! 😀
Ni hör till Danmark 👿
Varför tror du det?
'
Ja det undrar jag också, faktum är att jag tror knappast att det skulle vara någon skillnad. Det råder ungefär samma förhållanden i hela Sverige på de punkter som den här undersökningen är baserad på.
March 14, 2004
sPaZz wrote: [quote=macrus][quote=Farbror][quote=Dehman][quote=Callister]Skåningarna kom inte med! 😀
Ni hör till Danmark 👿
Varför tror du det?
'
Ja det undrar jag också, faktum är att jag tror knappast att det skulle vara någon skillnad. Det råder ungefär samma förhållanden i hela Sverige på de punkter som den här undersökningen är baserad på.
Räkna bort husby. [Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)