November 8, 2002
Garfzez wrote: Gör som jag.. gå till monopolet och be dem plocka ihop en tio/femton/tjugo gott och blandat. Jag brukar dock be om ljusa öler..
Det är helkul att sitta och betygsätta dem..
Visserligen så smakar de flesta likadant efter en nio-tio stycken..
lol 😀 haha 😀
ojojoj vad många olika öler att välja på jag fick nu =) haha
Ok få se vad man väljer.... de ska ju slinka ner lätt å inte vara för fylligt.
hmm..... inte för att jag var ute efter finöl; ni diskuterar finöl, å ingen har nämt guinness? Ingen som gillar den....
September 14, 2002
October 7, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Garfzez]Gör som jag.. gå till monopolet och be dem plocka ihop en tio/femton/tjugo gott och blandat. Jag brukar dock be om ljusa öler..
Det är helkul att sitta och betygsätta dem..
Visserligen så smakar de flesta likadant efter en nio-tio stycken..
lol 😀 haha 😀
ojojoj vad många olika öler att välja på jag fick nu =) haha
Ok få se vad man väljer.... de ska ju slinka ner lätt å inte vara för fylligt.
hmm..... inte för att jag var ute efter finöl; ni diskuterar finöl, å ingen har nämt guinness? Ingen som gillar den....
Jo, Guiness är god. Funderade faktiskt på den, men kom fram till att jag inte är särkilt förtjust i Guiness på flaska - den har inte så trevligt skum som den från tapp och inte samma arom... På tapp är den däremot jättemumsig!
Finøhl ska helt enkelt drickas från tapp!
November 16, 2002
HAHA rofl amerikanarna kan verkligen inte göra öl vad har dom liksom BUD smakar pung
nej men nåra favvisar som e billiga från bolaget
Millenium starköl 5.0
Dansk fadöl 5.0
Bellman 6.0
Mariestads III 5.3
sen dom dyra fin ölen
Guiness(mörk)
kilkenny(mörk)
Bodington(halvmörk)
det va jäkligt synd att dom sluta med färsköl det va den enda goda folkölen
_Crime du vet inte hur rätt du har med det du säger om harboe, hansa och maribo 😀 😀
November 8, 2002
shlumpen wrote: Äh, b33r suger. Cola ska det va, helst vanilj. Eller Mountain Dew, det är också gott.
:spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy:
fy fan rent utsagt, vaniljcola smakar som penicelin.
ontopic: nån som testat carlsberg Elefantbeer? Alltså jag tor jag köper 10st sånna till festen de var himla goa! 7.2% / 33cl / 12.90kr st
November 9, 2002
LousyLamer wrote: 1. Guinness Draught
2. Budvar Budejovicky
3. Falcon Bayerskt
4. Carlsberg Sort Guld
5. Pilsner Urquell
Pilsner Urquell e skitgott!!!!!
De va de ölet ja skulle rekommendera i mitt inlägg men kom inte riktigt på va de hette vid tillfället, jävligt gott iaf!!
1 Guest(s)