June 18, 2004
Tjena!
Nu under sommaren så dricker man, förutom Cola, även en hel del öl!
Brukar byta märke/sort hela tiden och tar det jag får tag på (finns så nära som möjligt).
Tänkte om ni kunde dela med er av vilken som ärd en godaste ölen, på burk eller i flaska, som går att köpa i SVERIGE.
Färska ölen i Tyskland är ju annars oslagbar men den går inte att få tag på här. Har testat Kaltenberg (något på burk) och det smakar !#¤%&&/ (läs: inte så bra).
Heineken har det blivit nu på slutet och jag har fastnat vid den. Får väl se om någon här övertalar mig att byta =)
May 17, 2002
Testa Duvel, finns på systemet.. jättegod och trevlig..
länk:
August 27, 2003
Pilsner Urquell är riktigt fint kvalitets öl. Guiness är trevligt om syftet inte är att bli spikrak .
Becks och Rostocker Pils är fina men är osäker på om den sistnämda går att köpa i Sverige (men vem köper i sverige?)
Om jag akut måste ha en bärs till fotboll/hockey/film/date/whatever så brukar de nästan alltid bli Pilnser Urquell, som förövrigt går att få tag på nästan överallt
November 22, 2001
Black Wych tyckte jag var riktigt god, vet dock inte om den finns på systemet än.
Hobgoblin finns och är god.
Boddingtons e trevlig
Young's double stout chocolate e riktigt god.
hm...något ljust kanske man skulle säga...
Hell är gott.
Ska man bara supa tycker jag norrlands guld fyller sin funktion.
Testa några vete-öl oxå, de brukar kunna vara trevliga.
March 10, 2002
Amstel, en holländsk öl som inte många överträffar. Finns inte på alla system tråkigt nog. =/
1 Guest(s)