December 31, 2001
Json_81 wrote: [quote=Death On Wings][quote=Elias667]Budweiser slinker ned som läsk, men se till att de är kalla.
All öl ska serveras kall.
Om den inte ska hävas, då bör den ligga strax över 40 grader.
En del mörka öl gör sig dessutom bättre rumstemperade.
En öl ska inte hävas, det ska va lite stil som harry säger.
Mörkt öl håller jag mig gärna borta från om du titta på listan jag skrev så finns det bara ljust öl där.
December 31, 2001
Json_81 wrote: [quote=Death On Wings] En öl ska inte hävas, det ska va lite stil som harry säger.
Mörkt öl håller jag mig gärna borta från om du titta på listan jag skrev så finns det bara ljust öl där.
Hävning är en ädel sport.
Och du missar något om du inte dricker mörka öl.
Har du tips på ett mörkt öl som inte är allt för beskt (gärna en favorit ) ?
October 26, 2002
helt klart harboe (tror att den heter så)... den är nog den enda som faktiskt är riktigt god om man vill dricka fort... och vill man inte det så finns det väll förmodligen en hel uppsjö av avianter... tag i akt att den öl som i min krets kallas bullens pillsner öl inte är drickbar...
November 22, 2001
Death On Wings wrote: [quote=Json_81][quote=Death On Wings] En öl ska inte hävas, det ska va lite stil som harry säger.
Kilkenny tycker inte jag är så besk.
Prövat den?
February 1, 2002
Death On Wings wrote: [quote=Json_81][quote=Death On Wings] En öl ska inte hävas, det ska va lite stil som harry säger.
Guinness är mörk 🙂 och inte så farligt besk.. god är den iaf.
March 14, 2004
HuGGe wrote: Sofiero = Den billigaste ölen som skeppas ut från systemet. Populär bland alkisar, fjortisar och raggare. Brukar återses i buskar, utanför biljardhallar och den lokala korvmojjen.
Glömde jag säga att de är så nära kloakvatten man kan komma?
Vem har sagt att jag inte e en fjortis..? 🙄
4 Guest(s)