March 10, 2002
ocz wrote: [quote=HuGGe]Sofiero = Den billigaste ölen som skeppas ut från systemet. Populär bland alkisar, fjortisar och raggare. Brukar återses i buskar, utanför biljardhallar och den lokala korvmojjen.
Glömde jag säga att de är så nära kloakvatten man kan komma?
Vem har sagt att jag inte e en fjortis..? 🙄
Hugge: Word! 😛
ocz: Ingen :bgrin:
May 2, 2004
chippen wrote: helt klart harboe (tror att den heter så)... den är nog den enda som faktiskt är riktigt god om man vill dricka fort... och vill man inte det så finns det väll förmodligen en hel uppsjö av avianter... tag i akt att den öl som i min krets kallas bullens pillsner öl inte är drickbar...
Vah? e du helt dum i huvet!!! Harboe e fan d äckligaste skit piss ölen som finns på hela marknaden.. vatten rakt igenom.. ush o fy... skam att d får kallas öl..
March 10, 2002
RoxL wrote: [quote=chippen]helt klart harboe (tror att den heter så)... den är nog den enda som faktiskt är riktigt god om man vill dricka fort... och vill man inte det så finns det väll förmodligen en hel uppsjö av avianter... tag i akt att den öl som i min krets kallas bullens pillsner öl inte är drickbar...
Vah? e du helt dum i huvet!!! Harboe e fan d äckligaste skit piss ölen som finns på hela marknaden.. vatten rakt igenom.. ush o fy... skam att d får kallas öl..
Harboes öl är god. Okej att Harboe silver inte är så god, men guld är det inget fel på.
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=Pierre C]Jag gillar inte öl över huvud taget.. antingen ska de vara cider eller grogg 😉 beror åp om man vill bli satans fulle eller om man ska softa lite..
Hihi, fjollöl. 😛
Kallar du cider öl? Då borde du fan ha en smäll.. 😛
Eller vad syftade du på?
September 8, 2003
Dehman wrote: [quote=Pierre C]Jag gillar inte öl över huvud taget.. antingen ska de vara cider eller grogg 😉 beror åp om man vill bli satans fulle eller om man ska softa lite..
Hihi, fjollöl. 😛
Haha kan man kalla de 😉 fast oo så mycket godare de är.. Men vem vet, jag kanske börjar gilla öl senare i livet. men jag dricker fan hellre ren vodka än öl nu.
November 22, 2001
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=Pierre C]Jag gillar inte öl över huvud taget.. antingen ska de vara cider eller grogg 😉 beror åp om man vill bli satans fulle eller om man ska softa lite..
Hihi, fjollöl. 😛
Kallar du cider öl? Då borde du fan ha en smäll.. 😛
Eller vad syftade du på?
Om vi sa ge oss in på cider är Strongbow helt ok.
Ole english (stava?) har jag för mig att den är ganska god.
Med strongbow kan man dessutom blanda till något som heter snakebite, hälften strongbow hälften ljust öl.
Hur otroligt äckligt det än låter så är det väldigt gott.
(Obs att strongbow inte är någon löjlig sötsliskig cider)
5 Guest(s)