hULt0 wrote: [quote=Polekatt]fem myror är fler än fyra elefanter, vad kan jag säga?
helt fantastiskt 😉
barnprogram på den tiden höll klass. och inte bara underhållande man lärde sig saker och ting, bokstäver, räkna allt.
och oftast tänkte inte barnen på det då det var en del av barnprogrammet.
jag vet att det hade en bra påverkan på mig iaf.
Jag hoppas verkligen att du menar tiden innan Staffan Westerberg
Vad jag kan minnas så gick väl typ Vilse i pannkakan också i mitten av 70-talet..
[Image Can Not Be Found]
Det var i alla fall runtomkring den tiden man var lillpojk och kollade barnprogrammen.(På svartvit teve)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
azN- wrote: Kommer ihåg några filurer som åkte runt på rullskridskor (tecknat förstås) typ: "Ellen åker frammåt,frammåt,frammåt" "Eva åker bakåt,bakåt,bakåt".
Är detta från Fem myror också eller är det något jag kollade på vid samma ålder?
Hmm, vill minnas att det var så jag också..Att det var i Fem myror..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=hULt0][quote=Polekatt]fem myror är fler än fyra elefanter, vad kan jag säga?
helt fantastiskt 😉
barnprogram på den tiden höll klass. och inte bara underhållande man lärde sig saker och ting, bokstäver, räkna allt.
Vad jag kan minnas så gick väl typ Vilse i pannkakan också i mitten av 70-talet..
[Image Can Not Be Found]
Det var i alla fall runtomkring den tiden man var lillpojk och kollade barnprogrammen.(På svartvit teve)
:)R :pray:
January 4, 2001
Det är en grej från programmet jag kommer ihåg särskillt väl.
Det var när Magnus frågade Brasse om han kunde räkna upp alla dagarna i en vecka varpå Brasse svarade "Jag kan hälften"
Magnus sa då, men då tar jag dom fyra första så tar du resten..
"Måndag, Tisdag.."
"Nej nej nej" Avbröt Brasse, "Det är inte den halvan jag kan, jag kan 'dag' i varje dag i veckan."
January 7, 2006
obelix wrote: [quote=ilg@dd][quote=hULt0][quote=Polekatt]fem myror är fler än fyra elefanter, vad kan jag säga?
helt fantastiskt 😉
[Image Can Not Be Found]
:)R :pray:
Jag är inte tillräckligt gammal för att ha kollat särskillt mycket på Vilse i pannkakan, däremot så gick Lillstrumpa & Systeryster när jag var liten...
Blir nästan sugen på att leta upp något gammalt band med Fem myror nu
August 22, 2001
Coore wrote: Det är en grej från programmet jag kommer ihåg särskillt väl.
Det var när Magnus frågade Brasse om han kunde räkna upp alla dagarna i en vecka varpå Brasse svarade "Jag kan hälften"
Magnus sa då, men då tar jag dom fyra första så tar du resten..
"Måndag, Tisdag.."
"Nej nej nej" Avbröt Brasse, "Det är inte den halvan jag kan, jag kan 'dag' i varje dag i veckan."
Haha, den var bra.
jarlen - Där ser man, då är ju du ypperlig testperson för mig sen när uppslaget ska provas. Jag ska försöka att inte krångla till det så, ok? 😀
OT: Går du på IDP?
December 5, 2001
Mind wrote: [quote=cybercola]Jag vill minnas att jag inte gillade det 🙁
Samma här, fruktansvärt dåligt.
Dom bara sprang runt och fjantade sig, förstår inte hur det kan ha blivit så poppulärt.
Redan i den åldern förstog jag inte hur vuxna människor kan ha betett sig så omoget.
Antar att du inte gillar komedifilmer heller då?
1 Guest(s)