June 28, 2001
på sistonde har det inte varit roligt att dricka sprit, mår bara illa av det och man måste Tvinga i sig det.
och då kom jag fram till den geniala ide'n att blanda ut det med Ätbara saker.
att ta en Melon och göra ett hål i den o hälla i massa vodka är ingen nyhet.
men så läste jag precis på 64bit att man även kan dränka Godisar i sprit 😮
genast öppnas dörrarna för ett helt nytt experiment område.
har ni ide'er / erfarenheter vad man kan göra med alkohol så det inte smakar pest ?
föresten, tror ni det funkar att hälla sprit i en apelsin ?
February 21, 2003
Det jag lärt mig är att man aldrig ska blanda sprit med någonting man tycker är gott. Dessutom finns det andra alkoholhaltiga drycker än sprit. Billigare också, om det inte är *host*host*-dricka vi pratar om.
Fast du kan ju göra lakritsshots. Köp ett par påsar turkisk peppar, mosa sönder dom, häll ner i spriten och låt det lösa upp sig. Spä ut med vatten om det blir för starkt. Inte svårt alls.
February 21, 2003
hehe... gamla hemkört med apelsinjuice...
kunde fan inte dricka apelsinjuice på år sen efter x antal fetfyllor i ungdomen...
börja drick tequila med citron å salt då... slår aldrig fel + att det passar bra med ljus öl 🙂
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
September 8, 2003
November 22, 2001
Jag lade en gäng ahlgrens bilar i sprit i någon vecka eller två tills de löste upp sig, det var riktigt bra faktiskt.
Annars om du gillar kanel så kan du gå o köpa "Gold Strike" på systemet, det är en kanel-likör (låter äckligt, jag vet) med 50% alkohol.
Smakar inte sprit alls, jättegod o livsfarlig.
August 21, 2001
Gueno wrote: [quote=caged]Tampong under armhålan eller upp i rö...
Kan man ta upp sprit i armhålan? 😮
Under armhålan har jag aldrig hört talas om faktiskt..
tror han blandar ihop saker och ting här..
Tampong - kvinnligt ägande, kan iofs vara nån typ av sjuklig manlig perversitet oxå. Tampongers syfter är inte att dränka i sprit och köra upp i röva.. Har ni någonsin sett en tampong som sugt upp vatten i ett glas? Kolla på det först innan ens funderar på att stoppa upp tingesten någonstanns där den inte hör hemma. Den blir Stooor.
Skulle ni ändå besluta er för detta urbota dumma försök så ska ni veta att med all sannolikhet kommer det bli oehört smärtsamt och dessutom extremt farligt. Rektum är det ställe som absorberar saker och ting snabbast. Man liknar det vid en intravenös injektion.
påverkan lär inte komma riktigt lika snabbt, men nästan.
Har ni fortfarande funderingar, på sätt att bli dödligt berusad oehört snabbt, men fortfarande bestämt er för att inte dricka alkoholen.. då kan ni helt enkelt köpa er en pinpett(?) sådan som fanns till näsdropparna förr innan sprutmekapären kom.. Ta denna, fyll den med sprit, och droppa i ögonen. Det susar rakt in i blodet. Risken att ni skadar ögonen permanent är förstås överhängande, men även här har ni ett sätt som gör att ni blir påverkade ungefär lika snabbt som om ni skulle injicera alkohol rakt in i blodet.
Armhåla - centra där svettkörtlar ligger tätt packade. Fungerar oxå som en bra plats att stoppa termometrar för att kontrollera om man verkligen är sjuk. Många barn har försökt röra armen tätt intill kroppen i hög hastighet för att med hjälp av friktionsteorion öka temperaturen och därmed slippa gå till skolan. Att armhålan skulle absorbera alkoholen? njaa.. då borde det rimligtvis inte vara tillåtet att det finns alkohol i deodoranter..
Själv rekommenderar jag helt enkelt en kall god grogg, gärna med mycket is, en skiva lime i, och lite god musik i bakgrunden.
Blanda inte med cocacola, ta hellre riktigt blannevann så som grapetonic, tonicwater, lemon, eller varför inte en ananass/grape..
Mumsens..
September 8, 2003
October 11, 2002
Oja, jag har blandat sprit med turkisk peppar godisar, krossade såklart, det är riktigt riktigt gott. Sen så har jag också testat att blanda med blandat smågodis, det var mindre gott.
Men om du ska blanda med någon form av godis så måste du förbereda ett par dagar i förväg och låta det stå.
2 Guest(s)