July 8, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=caged]Enligt vad jag har hört så ska man ha så tunn hud (går att mäta tempen där som någon skriver) i armhålan och dessutom en hel del blodkärl. Detta gör att det ska gå att stoppa upp en tampong där, vilket säkert är trevligare än att stoppa upp den i rövva. =)
Dock har jag också hört att man ska bli väldigt full väldigt fort om man gör det. I den hastigheten att man helt enkelt blir dålig och spyr. Har dock aldrig testat kan jag tillägga...
Spyr man även om man inte intagit något oralt?
(Oralt visst låter det sexigt 😕 )
Nja, inte jag iaf. Fast felet är att det går så fort med tampong i armhålan.
Hmm, Vodka + Redbull = mums
Absolut + Xider = mums
Finlandia + Schweppes Schizan (stavning?) = mums!
Kan säga att Finlandia plus Schizan går att blanda 50/50 utan att det smakar alkohol överhuvudtaget! =) Bra om man vill supa skallen av sig.
February 21, 2003
heimdal wrote: redbull vodka e livsfarligt
slinker ner för lätt
Den är given när man går ut 😀
Annars nåt som är sjukt gott och går ner enkelt är Bacardi Breezer Tropical. Det är svindyrt att köpa på systemet, kostar typ 25 spänn för 27,5 cl. Och då är det bara 5%. Men man ska köpa Bacardi Lemon på stor flaska och blanda ut själv med lite apelsin/ananasjuice. Det är SJUKT gott!
May 9, 2001
Fick ett tipps i helgen på en stark drink utan att känna spritsmaken.
Ta ett vanligt drinkglas (ett vanligt glas duger också) och fyll det till hälften med sprit.
Häl sedan i lite koncentrerad saft av valfri sort. Ungefär lika mycket som man har när man bara ska blanda ut det med vanligt vatten.
Efter det fyller man upp glaset med vanligt vatten.
Det är viktigt att man gör denna "drink" i denna ordning för att den ska smaka bra tydligen.
Sprit --> koncentrerad saft --> vatten
Själv provade jag att smaka en fet drink i helgen. Det var väl drygt 20 cl sprit, lite saft (Peach Passion) och sedan vatten.
Totalt kanske drinken var på drygt 40 till 50 cl. Hälften sprit alltså.
Det lustiga var att man kände nästan ingen spritsmak alls.
Man kunde ana lite att det var sprit i den men att det var en väldigt svag drink trots att det var tvärtom.
heimdal wrote: redbull vodka e livsfarligt
slinker ner för lättå smirnoff som e så "len" i smaken redan från början
annars e vaniljvodka+cola gott
Redbull och vodka är alldeles för "sliskigt" (för sött typ).
Räcker med en sådan drink så har man tröttnat på den.
3 Guest(s)