August 15, 2001
Jag känner att det finns en god själ i detta forum....
Därför ber jag er att klicka och registrera er på min länk nedan så att jag och ni kan donera godis till frälsnings armén. Jag kommer persoligen att leverera varenda tub som jag får in. Jag lovar er att detta är ett lätt sätt att ge en god stund till någon som behöver en glimt i livet.
Ett stort tack till alla som tar sig tid att tänka på de som inte har en egen säng att ligga i.
.......ni kommer få klicka lite och få lite email samt
De kommer att spara era uppgifter och ge ut reklam
jag tycker det är värt det för att göra en insatts.
Säger detta så att alla skeptiker vet vad som gäller.
Jag vill göra gott ! Hoppas att ni vill det med ?
Editerad av ViU till något vettigare: http://www.situationstockholm......hjalp.html
December 3, 2005
Sardaukar wrote: 1. Finns ingen länk.
2. Vill inte ha mer spam i min mail.
3. Är detta seriöst?
word.
haha, men vafan? w00t?
Jag brukar faktiskt ge hemlösa nå gott ibland...
en gång köpte jag en varm grillad kyckling åt en stackare:D
det var i julas ungefär(jävla julkänsla) han höll på att dö av glädje...
sen fick jag iof käka blodpudding istället för pizza den kvällen.. men det var det faktiskt värt.
(detaljrikare historieversion finns)
May 17, 2003
May 17, 2003
November 21, 2005
August 15, 2001
ranlord wrote: Jag känner att det finns en god själ i detta forum....
Därför ber jag er att klicka och registrera er på min länk nedan så att jag och ni kan donera godis till frälsnings armén. Jag kommer persoligen att leverera varenda tub som jag får in. Jag lovar er att detta är ett lätt sätt att ge en god stund till någon som behöver en glimt i livet.
Ett stort tack till alla som tar sig tid att tänka på de som inte har en egen säng att ligga i.
.......ni kommer få klicka lite och få lite email samt
De kommer att spara era uppgifter och ge ut reklam
jag tycker det är värt det för att göra en insatts.Säger detta så att alla sceptiker vet vad som gäller.
Jag vill göra gott ! Hoppas att ni vill det med ?
August 15, 2001
Sardaukar wrote: 1. Finns ingen länk.
2. Vill inte ha mer spam i min mail.
3. Är detta seriöst?
1 Glömde länken (förlåt)
2 Det kommer du få.. (bara sanning som gäller)
3 Jag har under lång tid stött frälsingarnen med donationer
detta är någoning som ligger nära mitt hjärta.
December 5, 2001
pompougnac wrote: varför ger du ut en referenslänk o inte en ren länk då?
Hehe busted!
Kan ju lika gärna följa originalet.
August 13, 2004
HELIX wrote: Jag gav en femma till alkisen som lirar munspel vid Plattan i Stockholm. Det får räcka för ett tag..
August 15, 2001
August 15, 2001
Sardaukar wrote: [quote=pompougnac]varför ger du ut en referenslänk o inte en ren länk då?
Hehe busted!
Kan ju lika gärna följa originalet.
Jag försöker att utnyttja ett företag tag som söker information genom att ge till välgörenhet genom min länk ..... om ni går rakt till hemsidan så får bara NI godis INTE de hemlösa men om ni anväder min länk så får de hemlösa OCK ni godis.
Om ni tycker att det är viktigare att ni får godis än att någon som inte har något alls så är det upp till er.
August 15, 2001
2 Guest(s)