June 17, 2001
Vad hittade ni på inatt :hehe: och vad skall hittas på idag då?
Själv drar jag och lanar :gunsfire: nu, det blir ett mini lan på 10-14 pers och bara polare.
Dom lanen brukar bli bra.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 21, 2001
On 2001-09-29 10:54, WIGGER wrote:
Själv drar jag och lanar :gunsfire: nu, det blir ett mini lan på 10-14 pers och bara polare.
Dom lanen brukar bli bra.
inatt sov jag.. men innan det så käkade jag ju lite clementiner och tittade faktiskt KLART på Die hard 3!!
idag skall jag spela lite golf med mossan och hennes chef.. hennes chef har sldrig spelat så det blir svårt att låta honom vinna 😀
sen skall jag om jag känner att jag har råd ta ett glas på krogen.. annars blire hemma och titta på "Driven".. skall tydligen vara bra..
//Christian
June 17, 2001
On 2001-09-29 14:34, Slampa wrote:
On 2001-09-29 10:54, WIGGER wrote:
Dom lanen brukar bli bra.inatt sov jag.. men innan det så käkade jag ju lite clementiner och tittade faktiskt KLART på Die hard 3!!
idag skall jag spela lite golf med mossan och hennes chef.. hennes chef har sldrig spelat så det blir svårt att låta honom vinna 😀
sen skall jag om jag känner att jag har råd ta ett glas på krogen.. annars blire hemma och titta på "Driven".. skall tydligen vara bra..
//Christian
Den rockar...
Den är skit cool, men vissa scener e lite overkliga!
Ett tips till är The fast and the fourius, den e riktigt ball (Om man gillar bilar)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 21, 2001
Den rockar...
Den är skit cool, men vissa scener e lite overkliga!
Ett tips till är The fast and the fourius, den e riktigt ball (Om man gillar bilar)
du, WIGGER, tror att jag, Christian, har missat århundradets BÄSTA film? The fast and the furious är ju tamejfan den bästa filmen ever! jag lever för racing / streetracing!
sen gör det ju inget att han "ledaren" eller va man ska kalla honom (han som är "ond" i Pitch Black) är med +PLUS+ att världens snyggaste brud är med! ja ni vet vem jag menar.. Shes a 4 at the finger-scale!!
jag skall boka biljetter till fredagens premiär på måndag.. you bet! längst fram! EFTER 21.00 så de brassar på med hög volym och THX! underbart..
//Christian
June 17, 2001
On 2001-09-30 00:39, totto wrote:
*snyft*
Hade varit kul att sticka till ett litet trevligt lan. Men här nere i Karlskrona är det svårt att få ihop folk och hitta lokal.
Så det blir väll att sitta med en öl framför datorn och tok-zurfa.. 😛
Det ska väl inte vara så svårt att fixa folk eller?
Vi ska ha ett lite "större" lan snart och det ska vara utanför li´l engelholm. Om ni e sugna så kolla http://w1.431.telia.com/~u43109857/
Det är en av moderatorerna här som har gjort detta provisoriska site
/FD. Crew ffs
1 Guest(s)