January 28, 2003
Att det är för jävla kul när det går bra 🙂
Snobbsport vettefan om det klassas som längre. Klart, de gammel-röda vill ju alltid ha det till det, men jag håller verkligen inte med. Golf är som vilken annan sport som helst, kräver mycket träning för att bli bra och går det dåligt, så är det uteslutande materialfel :bgrin:
Ett bra bollsinne är en grym hjälp, till en viss gräns. Vet många som lirat boll hela livet och som börjar spela golf. Går sjukt bra i början, men sedan tar det tvärstopp. Då kommer träning, träning och träning in 🙂
Är du sugen, prova för fan!
January 28, 2003
skinner wrote: Tycker det är skitkul. På banan som jag spelar på så har dom inte så höga krav på hur man klär sig och sådant.
Det är det ju knappast på någon bana längre. Visst, Falsterbo, Flommen, Barsebäck, Hills och Danderyds kan de nog vara lite kinkiga på. Men det är ju bara något folk fått för sig efter Den ofrivillige golfaren 😛
June 3, 2001
MrWeizel wrote: Knappast mer överklass än att köra Z3 och skryta om bilar ens farsa har köpt 😉
Nu ska inte du sitta där och vara ful i mun.
Som om jag skulle vara den enda...
Har föresten vart på en golfbana en gång i Uddevalla.
Var dock bara där och käka mat. :bgrin:
December 28, 2004
Borde inte klassas som sport, är ju ingen riktig fight i spelet.
Fysiskt otränade personer som svingar slag hit och dit och har dom lite tur så får dom i bollen i hålet.
Överklass kan jag nog inte räkna det som, är ju så många som spelar det.
Om jag har rätt så var golf en FLUGA för 2-3 år sedan, då skulle allt och alla spela golf.
Påtal om golf, jag har aldrig sett en neger spela golf, det är sant...aldrig i mitt liv har jag sett en neger svinga ett slag (Tiger Woods räknas inte, han är inte "äkta")
Är fjantigt att man klassar allting som man kan tävla om som en sport, och då räknar jag med CS, Quake etc.
Riktiga sporter är Ishockey, Fotboll, Tennis, Amerikansk fotboll, MTB Downhill 😉
March 10, 2002
Collateral wrote: Borde inte klassas som sport, är ju ingen riktig fight i spelet.
Fysiskt otränade personer som svingar slag hit och dit och har dom lite tur så får dom i bollen i hålet.
Överklass kan jag nog inte räkna det som, är ju så många som spelar det.
Om jag har rätt så var golf en FLUGA för 2-3 år sedan, då skulle allt och alla spela golf.
Påtal om golf, jag har aldrig sett en neger spela golf, det är sant...aldrig i mitt liv har jag sett en neger svinga ett slag (Tiger Woods räknas inte, han är inte "äkta")Är fjantigt att man klassar allting som man kan tävla om som en sport, och då räknar jag med CS, Quake etc.
Riktiga sporter är Ishockey, Fotboll, Tennis, Amerikansk fotboll, MTB Downhill 😉
Erhm, världsettan i golf är neger. Vijay Singh, han är en "äkta" neger. Förstår inte vad som gör Tiger till en oäkta?
Äsch då, moderatbandy är ingen sport..Snarare en hobby/tidsfördriv för att slippa vara hemma och pyssla..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)