January 28, 2004
Någon som vet när det kommer ut för oss vanliga dödliga?
Det verkar ju äga alla som finns just nu
January 17, 2002
Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha Villha
January 28, 2004
SuperNova wrote: vågar man skriva in sin nuvarande "korrekta" hem mailadress nu i intresseanmälan?
jag har då gjort de.
här hittade jag nå mer:
http://fury.com/article/1990.php
February 16, 2004
Det med 1 gb är ju ett "försäljningsknep" ingen kommer ändå upp till den mängden hur mycket de än vill så de behöver inte ha den direkt och så komprimerar de väl det ganska hårt så de får ihop det ännu mer och sen vad som menas med tillgängligt att man får det direkt eller efter en stund om man vill kolla de gamla.
November 29, 2003
3. How do I sign up? When can I get a Gmail account?
We're currently only offering Gmail as part of a preview release and limited test. We don't have details on when Gmail will be made more widely available, as that depends in part on the results of the test. If you're interested in receiving updates on Gmail, submit your email address using the form at the bottom of this page.
May 22, 2001
skiroy wrote: [quote=heimdal]har hört att de "läser" era mail å spar dem även fast ni tar bort dem
Japp!
Just vad dom tänker göra och har fått massiv kritik för.
Jag skulle inte använda mig av den "tjänsten" inte.
förstår väl de.. du kan ju inte skicka erotiska mail till Zennan,Coore, Wigger,Iceman,Denstore,Manicblue,Falcon då & för all del inte glömma gamla peter eller... Tänk om dom kunde läsa dom.
Men en tanke, måste man skriva alla brev på eng då, så dom förstår vad man skriver, eller ber dom en från varje land ta anställning hos dom så dom vet vad alla andra skriver i sina brev. ???
2 Guest(s)