June 26, 2005
February 15, 2003
December 25, 2000
mattan wrote: Jag hĂ€nger med! đ
Vill gÀrna testa.
sundler (at) gmail . com
Jag tar gĂ€rna emot en ocksĂ„! đ kvadden [snabel-a] gmail.com
SÄg ovanstÄende youtube-klipp för nÄgra dagar sedan och blev riktigt imponerad.
Delph1 wrote: me2 @ andreas.galistel snabela nordichardware.com
//Andreas
ojdÄ wrote: Yeees please!
ljv.karlsson [vid] gmail.com
Alla ni Àr tillagda, men som google sÀger "Invitations will not be sent immediately. We have a lot of stamps to lick."
Började med top-bottom men var tvungen att prioritera nh-typer lite, jag förvÀntar mig att ni delar med er nÀr det Àr dags.
FörvÀnta er inget fantastiskt av Wave, sjÀlv Àr jag lite besviken, de har inte alls kommit sÄ lÄngt som man tror utan det saknas Ànnu en hel del features som skulle göra det anvÀndbart.
Skickar flera om jag fÄr flera invites.
October 16, 2003
Joni wrote: Jag kan ocksĂ„ ta en invite đ
jhertzberg (kanelbulle) gmail.com
opA87 wrote: Ja, tar gÀrna en invite jag med =)
qhristian1987(ettsnabelA) hotmail.com
Dehman wrote: dehman@gmail.com tar gĂ€rna en đ
colan1000 wrote: Jag tar ocksĂ„ gĂ€rna emot en inbjudan đ [email]mailcolaman@gmail.com[/email]
roxerthedead wrote: Tar gÀrna en om nÄgon har!
sheravaa (snabelA) gmail.com
vore schyrre! đ
Templar- wrote: om nÄgon har en till övers till en liten stackare: nicklaslundin /pÄ/ gmail.com
Invited!
July 18, 2003
Hepp...
Trodde jag hade skrivit att jag ville ha en invite men hade vÀll missat det :(...
[email]nosskire@gmail.com[/email]
Vill jÀtte jÀtte jÀtte gÀrna ha en invite sÄ jag hinner knycka nÄgon bra adress, Försök fÄ ihop en vettig mail till "Tim Eriksson"@gmail.com ... hehe
February 15, 2003
October 16, 2003
Kikkoman wrote: Jag har fÄtt mig en invite till google wave och reggat ett konto. NÄgon som vet hur lÀnge det dröjer innan man fÄr invites som man kan ge ut?
Jag fick 20st direkt, men min kompis har inte fÄtt nÄgra Àn (han fick konto dagen efter)
SÄ det verkar vÀldigt random
1 Guest(s)