June 17, 2002
Hmm... Efter Denna artikel Blir ju lite rädd.. hade ju förväntat mig en äntligen grym mail service o så fanns det en FET hake om det som expressen skriver nu e sant...
men iof.. så klart.. fixar dom en så fet mailservice så e det ju klart att reklam e involverat.. men va fan.. spionera på mailen för att kunna fet spamma en e ju fan grymt jävla dålig stil...
:cy: :cy: :cy:
Let the flames begin...
EDIT: Varför funkar inte URL taggen??
EDIT: Fixat..=)
June 20, 2002
Måste ju såklart börja med att påpeka att det är gamla nyheter. 😉
I övrigt tycker jag det är piss. Det sjukaste är dock att de tydligen har tänkt sig att läsa igenom mail från folk skickar till Gmail-konton, alltså folk som inte fått en chans att läsa igenom avtalet.
Det kommer de iofs troligen få riktigt svårt att få igenom i Europa.
June 17, 2002
heimdal wrote: [quote=MULLVADEN] Men annars skulle man ju vilja ha mailen.. 1 gig lagring lixom..
KUNG..=) fan vad soft asså..=)
vafan skickar du för mail egentligen?
Just nu... inget speceillt.. har ju inte tillgång till 1 gigs mail..
Sen..Hmm. kan ju vara sjysst att kunna maila pr0n... 8)
February 16, 2004
festisMER wrote: Skickar man verkligen så mycket mail ändå..? Är det inte bara så att man använder msn / icq eller nåt annat..? Jag skickar typ aldrig mail, och om jag får ett mail är det typ reklam..
Detta beror ju på lite i vad man är i för ålder också lite vad man använder datorn till.
Bara spel == inget mail
Jobb == massa mail
March 1, 2004
Pojo wrote: [quote=festisMER]Skickar man verkligen så mycket mail ändå..? Är det inte bara så att man använder msn / icq eller nåt annat..? Jag skickar typ aldrig mail, och om jag får ett mail är det typ reklam..
Detta beror ju på lite i vad man är i för ålder också lite vad man använder datorn till.
Bara spel == inget mail
Jobb == massa mail
Kanske stämmer..
June 17, 2002
HELIX wrote: [quote=MULLVADEN][quote=HELIX]Det är väl inte så konstigt.. Skiten är ju gratis.
Men att spionera o skicka spam.. tycker du att det e rätt eller??
Om det står i avtalet och om det är gratis är det väl ok..
Visserligen.. men förväntar dom sig då få nån som använder deras mail? dom kommer ju isf förlora på det.. ingen användare = ingen reklam.. = inga intäkter...
June 17, 2002
HELIX wrote: [quote=MULLVADEN]Visserligen.. men förväntar dom sig då få nån som använder deras mail? dom kommer ju isf förlora på det.. ingen användare = ingen reklam.. = inga intäkter...
Det är deras problem 🙂
MEN!!:. jag vill ju ha deras feta mail.. men ska dom jiddra med massa jävla spam o spioneri på min mail så kan dom dra åt helvette...
men jag vill ju ändå ha deras mail...=) 👿
1 Guest(s)