June 3, 2001

Jag har gjort dagens goda gärning.
Jag ringde och hjälpte till med 9.90.
Vill du hjälpa till så ring 099 - 320 90, det dras 9.90 från din telefonräkning och 8.50 av det går direkt till forskning!

March 14, 2001

Spidey wrote: Låter bra men jag tror knappast att hälften går till forskningen äns.... :bok:
Edit: Säkert någon VD som tar alla pengarna
Mm de har jag funderat på också.. som t.ex rädda barnen, hur vet man att pengarna verkligen kommer dit dom ska och används till de dom ska?
March 20, 2003

Krqagyzzz wrote: gjorde en liknande god gärning i onsdags. Blev påhoppas av en trevlig tjej i nordstan, klart man var tvungen att ge en massa guld då. Hoppas rädda barnen blir glada.
det borde vara förbjudet med snygga och trevliga tjejer som jagar pengar.
Så du menar att det bara skulle få finnas kvar fula och snygga men otrevliga tjejer...nej tack...
February 16, 2004

Krqagyzzz wrote: gjorde en liknande god gärning i onsdags. Blev påhoppas av en trevlig tjej i nordstan, klart man var tvungen att ge en massa guld då. Hoppas rädda barnen blir glada.
Nej men man borde få lite valuta för pengarna såsom att klämma lite på dem.
March 20, 2003

Pojo wrote: [quote=Krqagyzzz]gjorde en liknande god gärning i onsdags. Blev påhoppas av en trevlig tjej i nordstan, klart man var tvungen att ge en massa guld då. Hoppas rädda barnen blir glada.
På barnen?

May 17, 2002

Pim_ wrote: [quote=Krqagyzzz]gjorde en liknande god gärning i onsdags. Blev påhoppas av en trevlig tjej i nordstan, klart man var tvungen att ge en massa guld då. Hoppas rädda barnen blir glada.
Så du menar att det bara skulle få finnas kvar fula och snygga men otrevliga tjejer...nej tack...
nä, men de skulle inte vara så trevliga då de tigger
Pim_ wrote: [quote=Pojo][quote=Krqagyzzz]gjorde en liknande god gärning i onsdags. Blev påhoppas av en trevlig tjej i nordstan, klart man var tvungen att ge en massa guld då. Hoppas rädda barnen blir glada.
På barnen?
vad är Pojo för en filur?
2 Guest(s)