January 23, 2002
denstore wrote: [quote=Steel]Nja, alltså, hmm. 😕
Är ju några stycken som kunde göra lite bättre saker än att försöka styra detta forumet.
Nämner inga namn men vissa skiroy är ju bra dryga ibland.
Sen finns de ju några wigger som har en förmåga att vara onyktra när de jobbar här.
För att inte tala om de viu som dessutom är finska. 😮
Å sen har vi ju några resten av dem som är allt annat än trevliga.
Men allt som allt gör de väl ett rätt så kasst jobb ändå.
Behöver jag påpeka att jag röstade på det bästa alternativet (Absolut!).
Det kanske är tur att man inte vet var man kan klassas in i den beskrivningen. Hmmh, dryg kanske......;)
Just det, glömde ju denstore.
Han är ju den bästa läs sämsta moderatorn här.
Han har ju verkligen inte koll på allt och tar inte rätt beslut i situationer som uppstår på forumet.
Det är tur att vi har en så bra läs fruktansvärt usel moderator som denstore på detta forumet.
:bgrin:
April 10, 2001
DiDi wrote: [quote=Peter@20ghz][quote=DiDi]Tycker det sla vara ban direkt på folk som skriver med för liten text!!! 🙂
Låter som en bra idé, Skall ta upp det på nästa möte.
Vi vill ju inte att saker skall kunna missförstås pga. lässvårigheter.
Skojja ju bara :cy:
Och jag var gravallvarlig? 8)
August 20, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=DiDi][quote=Peter@20ghz][quote=DiDi]Tycker det sla vara ban direkt på folk som skriver med för liten text!!! 🙂
Låter som en bra idé, Skall ta upp det på nästa möte.
Vi vill ju inte att saker skall kunna missförstås pga. lässvårigheter.
Skojja ju bara :cy:
Och jag var gravallvarlig? 8)
Självklart! Ni moderatorer skulle väl aldrig ljuga gör oss 🙄 🙂
March 15, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Callister][quote=Krqagyzzz][quote=Vampis]Lite mer aktiva på köp och sälj kunde dom va
tillsatte de inte en speical-moderator för enbart köp&sälj?
Jo, Spazz, man han är ju aktiv som en fågelhäst. 😛
såg han göra några inlägg på NH.Com.. men är inte säker.
Faktum är att jag inte längre är ansvarig för köp och sälj utan nu är på hela forumet. 🙂 Så nej, i nuläget har vi ingen moderator för bara köp och sälj. 😛
February 3, 2003
Snap wrote: Tycker det är jobbigt att alla moderatorer låser trådar när det snackas lite om politik. Visst det är en regel men jag tycker man ska få snacka politik det är en viktig grejj !
Öppna en till forums avdelning eller nått där man kan snacka om politik. 🙂
Den hade nog ganska snabbt flippat ut. Men hade dom fått det så att det blev ett fint forum där folk som inte kan så mycket om politik (som mig) skulle kunna lära sig utan att folk hoppar på dom eller så, så hade det vart nice 🙂 vill gärna lära mig men samhällskunskaps läraren suger.
3 Guest(s)