October 26, 2003
finns de killar som e så "kära" i sina gosedjur att dom inte kan sova utan de? eller att man inte kan lägga undan dom?. att man måste ha dom liggandes på sängen... bara undrar..
nu ska iaf ja sussa tidigt.. med mitt gosedjur.. som för övrigt lyssnar till namnet fjant.
bye. :up:
September 30, 2003
October 28, 2002
För en 10 år sen kanske.. min pingvin..
Har han på hyllan..
ska ta kort. brb
*EDIT
Att tillägga är att jag fick den av min far, som är open-source fanatiker.
September 30, 2003
January 23, 2002
Hauk wrote: För en 10 år sen kanske.. min pingvin..
Har han på hyllan..
ska ta kort. brb
*EDIT
Att tillägga är att jag fick den av min far, som är open-source fanatiker.
Jag har en likadan pingvin som Hauk. :worshipp: Pingvinen
Den, en nalle och en 2meters orm ligger på min säng hemma hos mina föräldrar, flyttade för 3 månader sen men det är bara studentlya så jag är hemma då å då för att jobba helgen på mitt gamla jobb.
Men när jag lägger mig åker gossedjuren från sängen till min skrivbordsstol.
Sen finns det några till gossedjur hemma hos föräldrarna som är mina men de är utspridda i andra rum.
När jag var liten hade jag nästan en samling, hade nog ca 15 gossedjur i mitt rum. Många av dem har jag gett bort eller slängt. Brukade leka att min säng var en båt ibland och att gossedjuren var min besättning. :bgrin:
Har inga gossedjur i min studentlya.
Har ju förstås ett gossedjur i min avatar.
July 8, 2003
Vadå? Jag är 21 bast och jag har fortfarande mitt gosedjur i sängen. Heter Bullen och det är en totalt sönderkramad björn. Han är typ 17 bast, därför den börjar se sliten ut. =)
Visst, man ligger ju inte och kramar den längre men klart den ligger bredvid en i sängen, tills man har damsällskap, då får Bullen flytta på sig ett tag. =)
August 20, 2001
caged wrote: Vadå? Jag är 21 bast och jag har fortfarande mitt gosedjur i sängen. Heter Bullen och det är en totalt sönderkramad björn. Han är typ 17 bast, därför den börjar se sliten ut. =)
Visst, man ligger ju inte och kramar den längre men klart den ligger bredvid en i sängen, tills man har damsällskap, då får Bullen flytta på sig ett tag. =)
Får inte bullen vara med och leka?
July 8, 2003
DiDi wrote: [quote=caged]Vadå? Jag är 21 bast och jag har fortfarande mitt gosedjur i sängen. Heter Bullen och det är en totalt sönderkramad björn. Han är typ 17 bast, därför den börjar se sliten ut. =)
Får inte bullen vara med och leka?
Nej, han får ju inte det. =) Han har ju redan flickvän, Bullina, ligger alltid bredvid honom så han är nöjd ändå. =)
1 Guest(s)