August 20, 2001
caged wrote: [quote=DiDi][quote=caged]Vadå? Jag är 21 bast och jag har fortfarande mitt gosedjur i sängen. Heter Bullen och det är en totalt sönderkramad björn. Han är typ 17 bast, därför den börjar se sliten ut. =)
Visst, man ligger ju inte och kramar den längre men klart den ligger bredvid en i sängen, tills man har damsällskap, då får Bullen flytta på sig ett tag. =)
Får inte bullen vara med och leka?
Nej, han får ju inte det. =) Han har ju redan flickvän, Bullina, ligger alltid bredvid honom så han är nöjd ändå. =)
caged... Du får sluta skriva meningar som är så enkla att lägga en rolig/elak kommentar på... Det kliar ju i fingrarna :bgrin:
July 8, 2003
DiDi wrote: [quote=caged][quote=DiDi] caged... Du får sluta skriva meningar som är så enkla att lägga en rolig/elak kommentar på... Det kliar ju i fingrarna :bgrin:
Hehe, go for it. =)
Can you say: Foursome! :bgrin:
Usch, nä fy... den var låg *slår mig själv på fingrarna*
Låg? Den var... Wierd! Tänk på att de är gosedjur DiDi, din sjuka... =)=)
October 28, 2002
Steel wrote: [quote=Hauk]För en 10 år sen kanske.. min pingvin..
Har han på hyllan..
ska ta kort. brb
*EDIT
Att tillägga är att jag fick den av min far, som är open-source fanatiker.
Jag har en likadan pingvin som Hauk. :worshipp: Pingvinen
hahah nice! haft min i över 13 år tror jag... vart kommer dom pingvinerna ifrån igentligen ?
August 11, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=coalan]Jo alla mina gosedjur har det har det mysigt och trevligt i en svart sopsäck på vinden 👿 saknar dom nu :banghead:
du kan väl inte lägga gosedjuren i en sopsäck.. en kartong förtjänar väl dom iaf.. ? 🙂
Nja det blir bättre för dom, inget mögel ingen fukt tyvärr lite mörkt för dom
October 26, 2003
coalan wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=coalan]Jo alla mina gosedjur har det har det mysigt och trevligt i en svart sopsäck på vinden 👿 saknar dom nu :banghead:
du kan väl inte lägga gosedjuren i en sopsäck.. en kartong förtjänar väl dom iaf.. ? 🙂
Nja det blir bättre för dom, inget mögel ingen fukt tyvärr lite mörkt för dom
oki, de har du förståss rätt i, hoppas dom gillar mörker, för då är de ju ingen fara.. 😀
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=coalan]Jo alla mina gosedjur har det har det mysigt och trevligt i en svart sopsäck på vinden 👿 saknar dom nu :banghead:
Vi hittade en massa gosedjur uppe på föräldrarnas vind som låg i en sopsäck... De var ganska mögliga tyvärr...
October 26, 2003
DiDi wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=coalan]Jo alla mina gosedjur har det har det mysigt och trevligt i en svart sopsäck på vinden 👿 saknar dom nu :banghead:
Vi hittade en massa gosedjur uppe på föräldrarnas vind som låg i en sopsäck... De var ganska mögliga tyvärr...
usch då.. stackars gosedjur.. dom hade kanske legat där för länge?.. 😀
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=DiDi][quote=BubbleAng3L][quote=coalan]Jo alla mina gosedjur har det har det mysigt och trevligt i en svart sopsäck på vinden 👿 saknar dom nu :banghead:
usch då.. stackars gosedjur.. dom hade kanske legat där för länge?.. 😀
Jo... tyvärr var det nog så... men de var inte mina... 😉
June 9, 2003
January 23, 2002
Hauk wrote: [quote=Steel][quote=Hauk]För en 10 år sen kanske.. min pingvin..
Har han på hyllan..
ska ta kort. brb
*EDIT
Att tillägga är att jag fick den av min far, som är open-source fanatiker.
Jag har en likadan pingvin som Hauk. :worshipp: Pingvinen
hahah nice! haft min i över 13 år tror jag... vart kommer dom pingvinerna ifrån igentligen ?
Har också haft min i över 13 år, minst. Min har blivit körd i tvättmaskinen en gång, var alldeles burrig när den kom ut, såg jättekul ut. 😀
Vet inte var de kommer ifrån, men om jag inte mins fel så köpte vi min på IKEA.
Kom på att jag brukade kalla min Ping, vad kalla du din?
Kom även på att jag haft en snuttefilt också, när jag var riktigt liten. 😀
3 Guest(s)