September 13, 2002
hmm.. som det sagts tidigare så finns det många citat man kan göra sig rolig över i denna tråden..
denna tråden fick mig på bra humör igen när jag kom på alla elakheter jag hade kunnat spy ut över er andra
de enda "gossedjur" jag har nu e en liten ko med uppsprättad mage samt en chock-rosa katt på min datorskärm.. 🙂
August 20, 2001
heimdal wrote: [quote=DiDi][quote=Steel]Kom även på att jag haft en snuttefilt också, när jag var riktigt liten. 😀
Så du slutade använda den förra veckan då? :bgrin:
numera används den nog till att torka rent med.. if u know what i mean.. så kvar i sängen e den nog
Hemskt slut för en snuttefilt...
January 23, 2002
heimdal wrote: [quote=DiDi][quote=Steel]Kom även på att jag haft en snuttefilt också, när jag var riktigt liten. 😀
numera används den nog till att torka rent med.. if u know what i mean.. så kvar i sängen e den nog
hmm, dina snuttefiltsfantasier kan du hålla för dig själv 😛
July 18, 2003
Steel wrote: [quote=heimdal][quote=DiDi][quote=Steel]Kom även på att jag haft en snuttefilt också, när jag var riktigt liten. 😀
hmm, dina snuttefiltsfantasier kan du hålla för dig själv 😛
ahfan 🙂
January 23, 2002
Steel wrote: [quote=-d-himself-]har en bäver som e jag gryyyyymmt rädd om, men jag sover faktiskt inte med den 🙂
Hade jag haft en "bäver" så hade jag sovit med den, troligen haft sex med den emellanåt också 🙄 :bgrin:
Kanske ska förklara för er som inte vet att "bäver" är en slangsynonym för "hallongrottan".
Kommer från USAs "beaver" som de använder istället för "pussy" ibland.
Jag såg alltså bäver som en tjej.
Nu menar jag inte att en tjej inte är värd mer än hallongrottan, men det är en trevlig del av tjejen. :bgrin:
Ni har väl hört Bo Landins bäverjakt på P3 😀
bäver=beaver=pussy=hallongrottan=fittan=vaginan=roligt hål
October 28, 2002
Steel wrote: [quote=Hauk][quote=Steel][quote=Hauk]För en 10 år sen kanske.. min pingvin..
Har han på hyllan..
ska ta kort. brb
*EDIT
Att tillägga är att jag fick den av min far, som är open-source fanatiker.
Jag har en likadan pingvin som Hauk. :worshipp: Pingvinen
hahah nice! haft min i över 13 år tror jag... vart kommer dom pingvinerna ifrån igentligen ?
Har också haft min i över 13 år, minst. Min har blivit körd i tvättmaskinen en gång, var alldeles burrig när den kom ut, såg jättekul ut. 😀
Vet inte var de kommer ifrån, men om jag inte mins fel så köpte vi min på IKEA.
Kom på att jag brukade kalla min Ping, vad kalla du din?
Kom även på att jag haft en snuttefilt också, när jag var riktigt liten. 😀
Pingis heter min 😀
Kört min i tvätt maskinen ett antal gånger.. badat med han i havet, storsjön, allt.. Han har inte så mkt päls kvar..
Undra hur många snuttefiltar som går det öde ni just beskrev till mötes varje år, hemska tanke!! :cy:
2 Guest(s)