January 17, 2002
Nu står det snart i startgroparna, flytten 100 mil söderut till göteborg är under uppstart! Lägenhet har börjat sökas, ekonomi börjat planeras, det här kommer att bli skitbra!
Chalmers hägrar och jag har "även" träffat en mycket trevlig tjej där nere som jag tänker utveckla förhållandet med 🙂
Bort från skitiga norrland och ner i varma södern!
Obligatorisk inflyttningsfest med NH:are då jag landar, gratis öl grabbar och tjejer 😉
Var bara tvungen :heart:
January 17, 2002
pompougnac wrote: Kör du festen vecka 43 så kommer jag, för då är jag hemma från London... annars får du helt enkelt köra den under jullovet 🙂 Inte lite sent att börja chalmers nu btw? De jag känner som går där har redan börjat för flera veckor sen.
Det blir då det blir 😛 Och chalmers är inte aktuellt ännu, ska ha ett ledigt år först
Helix: Jag vet, lyckades skada mig för livet på centralstationen :>
January 20, 2003
CoLiC wrote: [quote=pompougnac]Kör du festen vecka 43 så kommer jag, för då är jag hemma från London... annars får du helt enkelt köra den under jullovet 🙂 Inte lite sent att börja chalmers nu btw? De jag känner som går där har redan börjat för flera veckor sen.
Det blir då det blir 😛 Och chalmers är inte aktuellt ännu, ska ha ett ledigt år först
Sweet, var ska du bo?
February 4, 2003
Var det inte du som skrev en snyfttråd om att du hatade människor (de flesta överlag) och gillade att sitta i skogen i Norrland för dig själv ibland?
Har ett ganska starkt minne av det. Det var i något sammanhang =)
Ajja. Lycka till i Göteborg. Där kommer du inte kunna sitta vid sjön på samma sätt i alla fall =)
January 17, 2002
davidhellmyrs wrote: Var det inte du som skrev en snyfttråd om att du hatade människor (de flesta överlag) och gillade att sitta i skogen i Norrland för dig själv ibland?
Har ett ganska starkt minne av det. Det var i något sammanhang =)
Ajja. Lycka till i Göteborg. Där kommer du inte kunna sitta vid sjön på samma sätt i alla fall =)
Nått sånt kan jag ha tänkas sagt nån gång då jag varit sur 😛 Men numer är det endast skönt att få komma härifrån!
Vad är en sjö mot lite betong?
June 28, 2001
oxiswoofer wrote: det e gött! gör som jag, flyttade från norrland för 5 år senn till gbg åsså!
kommer dock tänkta att så fort nån blir påkörd av en vagn så e det du CoLiC 😛
Jag var 2mm från att bli påkörd av en vagn, idioten plingade aldrig och jag var tvungen att hoppa bakåt och vagnen nuddade mitt byxben.
5 min senare får jag nästan en skruv i nacken. eller var det bussen innan :wide:
1 Guest(s)