November 12, 2002
tjena jag var på gbg kalaset fans så många tjejer asså. har lite svårt att snacka med grymt snygga tjejer. såg en tjej idag kort kjol vit färg på den väldigt lätt klädd oh gud asså vill snacka med henne men vad fan ska man säga till henne man bara står där o dreglar över henne 😀
några förslag vad ni skulle göra eller säga asså nu snackar vi att ni skulle våga o säga det med inte bara snacka massa skit o jag skulle säga så o så och säga så o så till henne...
MVH Trunks
June 28, 2001
oh justdet, först så säjer du Tja, när hon svarar kan du klämma fram med nått i stil med, har du hittat nånting roligt på kalaset hitils, eller har du gjort nånting roligt på kalaset hitils ?
sedan presenterar du dig själv och kan börja fråga massa standardsaker som vad hon heter och ålder och vad hon syslar med osv.
March 10, 2002
Mind wrote: visstfan finns det YBERsnygga brudar ute nu ! och dom har ju nästan inte en tråd på kroppen.
och självklart tävlar dom invändigt om vem som kan ha tightast top utan Bh under.och jag sprang på en jappare i skoluniform, mums !
Som jag skrev i en annan tråd SOMMARFLICKOR! 😛 De börjar komma fram nu. Lite sent bara. =/
April 1, 2003
skall ut idag o festa reält...
fan vad kalaset suger iår.. stör mig som fan på att dom har satt 20års gräns på all alkholoservering efter kl åtta vid kungstorget..... *morr*
men men, fann igår att man kan köpa go bärs vid göteborgsoperan hela kvällen =)
firhamnsprien suger fetta detta år...blaj..
November 22, 2001
Jag kommer oxå ut på stan ikväll, kommer nog hänga runt öltälten i centrum.
Fast jag drar nog till valand eller nå't lite senare.
*edit*
oxiswoofer wrote: vette tusan, överallt! kommer väl sitta i nån park o dricka häxa o senn dra in på nån krog!
Lol, slutade man inte med häxor på högstadiet?
Satans vad äckliga de brukade bli 🙁
*edit*
April 1, 2003
Json_81 wrote:
Lol, slutade man inte med häxor på högstadiet?
Satans vad äckliga de brukade bli 🙁
heh jo kanske det, fast tycker det så himmla dyrt att bli berusad på krogen... o senn hade jag ändå små skvättar kvar av massa gojs har jag blandat =) hehe, smakar säkert, skit, men det är det värt!
edit: trunks: inte så smart att ge ut sitt mobbe nummer på nätet... bara så du vet!
July 18, 2003
Kör American Pie! "Suck me beautiful"
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
2 Guest(s)