May 10, 2003
Steel wrote: [quote=m00pid00]Skaffa parabol så får du hundratals kanaler.
Men hur många är bra då?
Nu får du ju alla bra kanaler till din Boxer.
Och det finns väl ingen leverantör förutom Boxer som leverar både Canal+, +Gul, +Blå och TV3, ZTV.
kommer de ta ut extra pengar för tv 3 ?.
January 23, 2002
Chris64 wrote: [quote=Steel][quote=m00pid00]Skaffa parabol så får du hundratals kanaler.
Men hur många är bra då?
Och det finns väl ingen leverantör förutom Boxer som leverar både Canal+, +Gul, +Blå och TV3, ZTV.
Är inte klart än.
Bryr mig ändå inte, får kanalerna ändå 🙄 :bgrin:
June 17, 2002
Chris64 wrote: [quote=Steel][quote=m00pid00]Skaffa parabol så får du hundratals kanaler.
Men hur många är bra då?
Nee.. TV3 o ZTV kommer vara gratis...
o dessutom skulle jag iaf vägrat pröjsa för en kanal med reklam... speciellt med så mycket reklam som dom har...
January 23, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Chris64][quote=Steel][quote=m00pid00]Skaffa parabol så får du hundratals kanaler.
Men hur många är bra då?
Nee.. TV3 o ZTV kommer vara gratis...
boxer.se wrote:
Snart kan alla som har tillgång till det digitala marknätet även se TV3, ZTV och TV8. Det är följden av regeringens beslut att låta de tre kanalerna sändas i marknätet. Nu blir Boxer den enda digitala plattformen genom vilken man kan se Sveriges fem största TV-kanaler.90 procent av alla marknätets tittare kommer att få möjlighet att se TV3 och ZTV, medan TV8 kommer att kunna ses av 50 procent av befolkningen. Sändningsstart för kanalerna är inte fastställt, men senast 31/3 beräknas kanalerna vara igång. Hur vida de blir kostnadsfria eller inte är ännu oklart.
January 23, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Steel]
[quote=boxer.se] Hur vida de blir kostnadsfria eller inte är ännu oklart.
Ehh... Hmm. skaffar man TV3 eller ZTV o betalar för dom e man fan dum i huvet... pröjsa för att kolla på reklam var 20e min??? nej tack...
Det kan jag hålla med dig om, poängen var bara att det inte är klart än men på ditt inlägg så verkade det som om det är det. 🙄
1 Guest(s)