December 17, 2005
Json_81 wrote: Finns väl ingen sådan här tråd?
Men jag är besviken, jag droppar in runt kl 04 och vi e 3 pers som skrivet i tråden!
Trodde NH var välbesökt runt 12-slaget.
Iaf, Gott Nytt år på alla.
Hoppas ni får ny rolig hårdvara och framför allt mer nya roliga spel!
Aja en liknande tråd ialla fall, men what ever.. Hehe har vart jävla dött här ikväll
August 9, 2005
Gott nytt år! Året har börjat utmärkt. Har ramlat i en vattenpöl (stor som en liten sjö) då jag försökte gå balansgång på kantstenen. Har också bråkat med farsan om hur han beter sig inför hela sällskapet och då började jag få höra att "Hur kan du som 15-åring bete dig så mot din pappa?" en annan person där. Och då började jag tjafsa tillbaka, ungefär så mycket så att jag bara ville kasta mig över bordet och slå ner denna andre, något som den personen också fick veta.
Allt detta helt nykter, eller ja, tror inte 3 droppar skumpa gjorde mycket direkt. Dock var dom jag bråkade med rätt fulla. Kan det nya året ha börjat bättre?
June 17, 2006
kicking_kangaroo wrote: Gott nytt år! Året har börjat utmärkt. Har ramlat i en vattenpöl (stor som en liten sjö) då jag försökte gå balansgång på kantstenen. Har också bråkat med farsan om hur han beter sig inför hela sällskapet och då började jag få höra att "Hur kan du som 15-åring bete dig så mot din pappa?" en annan person där. Och då började jag tjafsa tillbaka, ungefär så mycket så att jag bara ville kasta mig över bordet och slå ner denna andre, något som den personen också fick veta.
Allt detta helt nykter, eller ja, tror inte 3 droppar skumpa gjorde mycket direkt. Dock var dom jag bråkade med rätt fulla. Kan det nya året ha börjat bättre?
Ajaj, liknande tabbar har mna ju gjort själv, men kanske inte just på nyår.
En bra tumregel brukar vara att dina föräldrar alltid har rätt oavsett om dom har det eller inte, särskilt inför andra vuxna. Det här tänker man ju givetvis inte på när det hettar till.
Gott nytt år på er förresten 🙂
Hmm, ja, grattis på nyår allihopa..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)