June 17, 2001
Som det står, gott nytt år på er alla. Hoppas ni får det kul ikväll. För det ska jag ha. Alla ni som bor i 0431 området eller i närheten e välkommna hem till mig. Ska ha fest... Party Party!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
andy wrote: Jag är 042a men jag tänkte komma upp med 35 polare har du stor kyl??
Inga problem. Men kyla ner dricka för 35 pers får ni nog göra på balkongen.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 8, 2001
One mugg to rule them all!!
http://www.clasohlson.se/image.....09_Sw2.jpg
den ska jag smutta drinkar genom hela kvällen... mohaha
April 20, 2002
Gott nytt år alla och jag hoppas ni får bättre än jag.
Ska sitta hemma i lägenheten med en tjejkompis och hennes kille...hmm, surt? Ja.
Festen som skulle vara blev inte av så här blir man sittandes.
Men med massor av alkohol i blodet kan ju det också bli kul.
Kan ju om det blir riktigt tråkigt ringa hit massor med folk men just nu känns det som jag inte vill ha party i min lilla tvåa.
Ses nästa år här på forumet!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 19, 2000
andy wrote: Hehe driver bara med dig jag går ju in på mitt 30 ionde år så jag å tanten ska sitta i våra gungstolar och prata om hur fort tiden går 🙄
åja nån wiskey blir det nog me :bgrin:
Aja, wigger e inte långt ifrån 30 heller 🙂
Och jag sitter här med en sjusatansförkylning... argh, men en o annan whiskey slinker nog ner för att stilla mitt lidande 😉 Tror det får bli en "Clan Macgregor".
Gott nytt år!
June 17, 2001
Magellan wrote: [quote=andy]Hehe driver bara med dig jag går ju in på mitt 30 ionde år så jag å tanten ska sitta i våra gungstolar och prata om hur fort tiden går 🙄
åja nån wiskey blir det nog me :bgrin:
Aja, wigger e inte långt ifrån 30 heller 🙂
Och jag sitter här med en sjusatansförkylning... argh, men en o annan whiskey slinker nog ner för att stilla mitt lidande 😉 Tror det får bli en "Clan Macgregor".
Gott nytt år!
Magellan din gammla stringtrosa. Du e klart välkommen hit. Ta med dig Benke (Blue), såg honom på ICQ innan.
Skit nu i att whina över en liten snuva
/FD. Crew ffs
November 13, 2002
Äh!! Nyår jag längtar inget annat än till efter nyår får då kommer min ny dator (Se signatur 😀 😀 och då e de bara att sätta igång att modda 😀 Men man få väll ha roligt ändå för anars blir de väll inte så mycket festande och de e ännu tristare . Se you all next year!!! "The same procedure every year" (utdrag från grevinnan å betjänten) Ha så gott och festa hårt 😀
August 19, 2002
1 Guest(s)